Sportovní management - PMNG086LHA
|
|
|
||
Předmět je zaměřen na základní východiska financování sportovních klubů, řízení sportovního klubu z hlediska leadershipu, zaměření se na cílové skupiny zákazníků, nabídky produktů sportovního klubu, sponzoringu a budování klubové identity a image značky. Důraz je kladen na praktické příklady a ukázky různých přístupů a pojetí vybraných sportovních klubů z různých sportovních odvětví. Dané oblasti jsou zaměřeny nejen na fungování sportovních klubů, ale také samotných trenérů, jako individualit. Předmět tak nastiňuje možné směry idejí a myšlenek, jak řídit sportovní klub a trenérskou činnosti v současném tržním prostředí.
Poslední úprava: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (25.10.2019)
|
|
||
Absolventi kurzu budou mít základní přehled o hlavních činnostech v oblasti řízení sportovního klubu. Poslední úprava: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (18.09.2020)
|
|
||
Účast na přednášce a cvičení. Poslední úprava: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (25.10.2019)
|
|
||
Učební texty pro trenérskou školu. UK FTVS: Praha 2015.
Poslední úprava: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (25.10.2019)
|
|
||
Účast na přednášce a cvičení. Poslední úprava: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (25.10.2019)
|
|
||
1. Základy managementu sportu
2. Základy marketingu sportu
3. Základy ekonomiky sportu Poslední úprava: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (25.10.2019)
|
|
||
K předávání informací, znalostí a odborností bude využito on-line komunikační platformy Adobe Connect. Poslední úprava: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (18.09.2020)
|