|
|
|
||
Teoretické a praktické zvládnutí herních činností ve vodě.
Poslední úprava: SVOBODOI/PEDF.CUNI.CZ (26.11.2013)
|
|
||
Osvojit si zásobník her ve vodě a jejich organizaci v rámci bezpečnosti s ohledem na věk a podmínky. Poslední úprava: SVOBODOI/PEDF.CUNI.CZ (26.11.2013)
|
|
||
V případě nutnosti zavedení distanční formy výuky bude tato výuka probíhat online ve virtuálním prostředí na platformě Microsoft Teams a to v podobě přednášek, konzultací k přednáškám, prezentací zadaných seminárních prací studentů včetně jejich analýzy a reflexí k těmto úkolům a diskuse k dané problematice. Link: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=9771 Poslední úprava: Svobodová Irena, PaedDr. (21.10.2020)
|
|
||
Čechovská, I., Miler, T. Plavání. Grada Publishing, 2001. Poslední úprava: Svobodová Irena, PaedDr. (22.03.2019)
|
|
||
Tematické okruhy ke zkoušce z plavání - (1 otázka z teorie + 1 otázka z metodiky) A. Teorie 1) Význam, úkoly a cíle plavání 2) Rámcový vzdělávací program, školní vzdělávací program – plavecké výuky (klíčové kompetence, očekávané výstupy, učivo) 3) Vliv plaveckého výcviku na rozvoj jednotlivých klíčových kompetencí 4) Etapy plavecké přípravy - didaktické aspekty výuky, metody výuky, organizační formy, využití her v plavecké výuce, bezpečnostní hlediska při výuce, plavecké pomůcky, nácvik plaveckých pohybů a dovedností 5) Metodická a didaktická hlediska plavecké výuky dětí mladšího školního věku 6) Legislativa povinné plavecké výuky dětí na 1. stupni ZŠ 7) Pohybové schopnosti a jejich rozvoj v plavání B. Metodika Popis vybraného plaveckého způsobu – motýlek, znak prsa a kraul včetně startovního skoku a jednotlivých obrátek (technika, biomechanické zákonitosti provedení, metodika nácviku, průpravná cvičení) Studenti mají tři pokusy k ukončení předmětu. Poslední úprava: Svobodová Irena, PaedDr. (22.05.2019)
|
|
||
Volba vodních her vhodných pro dětí různých věkových kategorií. Organizace a pravidla her s ohledem na bezpečnost a podmínky plavecké výuky. Využití pomůcek při hrách ve vodním prostředí. Vlastní zkušenost s herními činnostmi ve vodě. Poslední úprava: Svobodová Irena, PaedDr. (22.05.2019)
|
|
||
80% aktivní účast na výuce. Ústní zkouška.
Cíl a obsah předmětu, stejně jako požadavky na ukončení předmětu, zůstávají i v distanční výuce nezměněné, mění se pouze forma výuky. Poslední úprava: Svobodová Irena, PaedDr. (30.09.2020)
|