|
|
|
||
Kurz je zaměřen na popis a následné procvičení suprasegmentálních jevů anglické fonetiky a fonologie, především na slovní a větný přízvuk, rytmus, redukování a intonaci, které výrazně přispívají k lepší srozumitelnosti plynulého mluvního projevu.
Poslední úprava: POESOVA/PEDF.CUNI.CZ (15.09.2014)
|
|
||
pravidelná příprava na hodiny Poslední úprava: Červinková Poesová Kristýna, Mgr., Ph.D. (29.10.2019)
|
|
||
Roach, P. (2009) English Phonetics and Phonology. CUP. Volín, J. (2002) IPA - Based Transcription for Czech Students of English. Karolinum. Nosek, J. (1991) Grafika moderní angličtiny. Karolinum. Gimson´s Pronunciation of English (2001). rev. by A. Crtuttenden. Arnold. Wells, J. C. (2008) Longman Pronunciation Dictionary. Pearson Education Limited. Wells, J. C. (2006) English Intonation. An Introduction. CUP. Bradford, B. (2000) Intonation in Context. CUP. Brazil, D. (1994) Pronunciation for Advanced Learners of English. CUP. Menhard, Z. (1991) A Workbook in English Phonetics. SPN. Underhill, A. (2005) Sound Foundations. Heineman. Hewings, M. (2007) English Pronunciation in Use. Advanced. CUP. Mortimer, C. (2005) Elements of pronunciation. CUP. Pennington, M. (1996) Phonology in English Language Teaching. Longman. Rogerson, B., Gilbert, J. (1990) Speaking Clearly. CUP. Kelly, G. (2000) How to Teach Pronunciation. Pearson Education Limited. Murcia, M. C., Brinton, D. M., Goodwin, J. M. (2010) Teaching Pronunciation. CUP. Hancock, M. (1995) Pronunciation Games. CUP. Hewings, M (2004) Pronunciation Practice Activities. CUP. Poslední úprava: POESOVA/PEDF.CUNI.CZ (15.09.2014)
|
|
||
písemná zkouška (úspěšné splnění = 70%; 2 opravné pokusy) Poslední úprava: Červinková Poesová Kristýna, Mgr., Ph.D. (29.10.2019)
|
|
||
Topics: word stress and its placement teaching word stress weak and strong forms rhythm introduction to intonation, its form and functions
Poslední úprava: Červinková Poesová Kristýna, Mgr., Ph.D. (29.10.2019)
|