Posláním studijního předmětu Vzdělávací technologie v práci učitele je seznámit studenty navazujícího magisterského studia s možnostmi aplikace informačních a komunikačních technologií (ICT) ve vyučování a učení s důrazem na využití webových a online technologií. Mezi zařazené okruhy patří problematika webu, komunikačních nástrojů, cloudu, e-learningu a hodnocení. Cílem je přispět k poznání a pochopení současného potenciálu ICT ve vzdělávání.
Poslední úprava: Fuglík Viktor, PhDr., Ph.D. (24.01.2019)
The aim of subject Educational Technology for Teachers is to acquaint master's degree students with a options for the application of information and communication technologies (ICT) in teaching and learning with an emphasis on the use of web and online technologies. Among the topics included are the issues of web, communication tools, cloud, e-learning and assessment. The aim is to contribute to the knowledge and understanding of the current potential of ICT in education.
Poslední úprava: Fuglík Viktor, PhDr., Ph.D. (10.05.2019)
Podmínky zakončení předmětu -
Klasifikovaný zápočet
Aktivní práce v seminářích
Zpracování praktických úkolů zadávaných na seminářích či prostřednictvím Moodle
Pozn.: Zápočet nemusí být udělen, jestliže úkoly nejsou zpracovávány průběžně.
Poslední úprava: Fuglík Viktor, PhDr., Ph.D. (24.01.2019)
Active work in seminars Processing of practical tasks assigned at seminars or via Moodle
Poslední úprava: Vaňková Petra, PhDr., Ph.D. (29.10.2019)
Literatura -
NEUMAJER, O. Inovativní výukové aktivity pro rozvoj dovedností pro 21. století. Univerzita Karlova: Praha 2013. ISBN 978-80-7290-653-6.
SMITH, N. S. Moodle Course Design Best Practices. Packt Publishing: UK, 2018. ISBN 978-17-8934-860-6.
HAND, R., BELL, T. KENT, D. Mahara ePortfolios: Beginner's Guide. Packt Publishing: UK, 2012. ISBN 978-18-4951-776-8.