Kurz rozvíjí schopnosti studentů formulovat problém, stanovit cíle diplomové práce, zvolit adekvátní postupy a metody zpracování, zvážit charakter výstupů, přínos a event. možnosti využití výsledků. Studenti využívají teoretických a metodologických poznatků, učí se technice vědecké práce a využití dokumentace.
Poslední úprava: Papajoanu Ondřej, PhDr., Ph.D. (29.10.2019)
The course develops students' ability to formulate a problem, state the goals of a thesis, choose adequate procedures and methods, assess the character, value-added and possible use of the results. Students use their theoretical and methodological knowledge, learn the techniques of scientific work and how to use documentation.
Poslední úprava: Papajoanu Ondřej, PhDr., Ph.D. (29.10.2019)
Cíl předmětu -
Cílem předmětu je, aby se studenti seznámili s postupy řešení vědeckého problému, argumentací a prezentací výsledků. Graduje se práce s informačními zdroji a uplatňuje se tvůrčí odborný potenciál studentů.
Poslední úprava: Papajoanu Ondřej, PhDr., Ph.D. (29.10.2019)
The goal of the course to introduce students to learn how scientific problems may be solved, how to argue and present the results. The course intensifies work with information sources and students' professional creativity can be applied.
Poslední úprava: Papajoanu Ondřej, PhDr., Ph.D. (29.10.2019)
Literatura -
Gavora, P. (2010). Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido. Gay, L.R., & Mills, G.E. (2018). Educational Research: Competencies for Analysis and Application. New York: Pearson. Chráska, M. (2016). Metody pedagogického výzkumu. Praha: Grada. Pelikán, J. (2011). Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha: Karolinum. Švaříček, R., & Šeďová, K. (2007). Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál. Články v českých i zahraničních odborných pedagogických časopisech
Poslední úprava: Papajoanu Ondřej, PhDr., Ph.D. (07.09.2021)
Gavora, P. (2010). Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido. Gay, L.R., & Mills, G.E. (2018). Educational Research: Competencies for Analysis and Application. New York: Pearson. Chráska, M. (2016). Metody pedagogického výzkumu. Praha: Grada. Pelikán, J. (2011). Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha: Karolinum. Švaříček, R., & Šeďová, K. (2007). Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál. Papers in Czech and international academic journals
Poslední úprava: Papajoanu Ondřej, PhDr., Ph.D. (07.09.2021)
Požadavky ke zkoušce -
Zápočet
Seminární práce s následujícími údaji
návrh názvu práce v českém a anglickém jazyce
návrh abstraktu práce v českém a anglickém jazyce
návrh řešení struktury diplomové práce (obsah práce)
teze teoretické části nebo projekt empirické části
seznam relevantní literatury a pramenů
Poslední úprava: Papajoanu Ondřej, PhDr., Ph.D. (29.10.2019)
Seminar paper contaning:
1. name of the thesis in Czech and English
2. abstract of the thesis in Czech and English
3. structure of the thesis
4. part of theoretical or empirical part of the thesis
5. list of references/literature
Poslední úprava: Papajoanu Ondřej, PhDr., Ph.D. (29.10.2019)
Sylabus -
Formulace problému, stanovování cíle diplomové práce.
Volba adekvátních postupů a metody zpracování diplomové práce.
Práce s informačními zdroji.
Poslední úprava: Papajoanu Ondřej, PhDr., Ph.D. (29.10.2019)
Formulation of a problem and stating the goals of a thesis.
Choice of adequate procedures and methods of a thesis.
Work with information sources.
Poslední úprava: Papajoanu Ondřej, PhDr., Ph.D. (29.10.2019)