|
|
|
||
Cílem předmětu je rozvíjet u studentů dovednost komunikace s žáky a studenty v německém jazyce. Studenti si procvičují základní fráze v jednotlivých etapách vyučovací hodiny a v různých edukačních situací. Fráze jsou procvičovány v rámci mikrovýstupů, které jsou nahrávány videokamerou a následně analyzovány včetně rozboru chyb. Procvičovány budou fráze z následujících oblastí: Fáze pro začátek, průběh a konec hodiny. Fráze pro organizační pokyny - uspořádání třídy, časová organizace. Organizace žákovských činností. Fráze pro nácvik jazykových prostředků a řečových dovedností. Fráze pro pozitivní motivaci žáků - pochvala, povzbuzení, napomenutí. Fráze pro zkoušení a testování žáků. Fráze pro zadání domácích úkolů. Fráze pro komunikaci žáků s učitelem.
Poslední úprava: Broukalová Jindra, PhDr. Ing., Ph.D. (11.09.2022)
|
|
||
Student se naučí vést hodinu v němčině a pohotově reagovat na nejrůznější podněty žáků. Student se naučí vést dramapedagogické aktivity žáků v němčině. Poslední úprava: Broukalová Jindra, PhDr. Ing., Ph.D. (18.09.2024)
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Poslední úprava: Broukalová Jindra, PhDr. Ing., Ph.D. (25.09.2024)
|
|
||
Studenti se aktivně účastní výuky a připravují a presentují domácí úkoly. Poslední úprava: Broukalová Jindra, PhDr. Ing., Ph.D. (11.09.2022)
|
|
||
SCHART, Michael, LEGUTKE, Michael. Lehrkompetenz und Unterrichtsgestaltung München: Klett-Langenscheidt, 2012. ISBN 978_31_260_6522_1. ENDE, Karin, GROTJAHN, Rüdiger, KLEPPIN, Karin, MOHR, Imke. Curriculare Vorgaben und Unterrichtsplanung. München: Klett-Langenscheidt, 2012. ISBN 978_31_260_6523_8. KAUFMANN, Susan, ZEHNDER, Erich, VANDERHEIDEN, Elisabeth, FRANK, Winfried (Hrsg.) Fortbildung für Kursleitende Deutsch als Zweitsprache. Band 4 – Zielgruppenorientiertes Arbeiten: Lernen lernen – Konfliktmanagement – Alphabetisierung – Berufsorientierung – Umgang mit Fossilisierung u.a. Ismaning: Hueber, ISBN 978-3-19-131751-5. KAUFMANN, Susan, ZEHNDER, Erich, VANDERHEIDEN, Elisabeth, FRANK, Winfried (Hrsg.) Fortbildung für Kursleitende Deutsch als Zweitsprache. Band 2 – Didaktik. Methodik. Ismaning: Hueber, ISBN 978-3-19-111751-1. Poslední úprava: Nečasová Pavla, PhDr., Ph.D. (30.05.2020)
|
|
||
Kurs je rozčleněn do osmi tematických bloků. 11. 10. Zahájení a ukončení vyučovací hodiny 2025 9. 1. Shrnutí obsahu kursu Poslední úprava: Broukalová Jindra, PhDr. Ing., Ph.D. (11.09.2024)
|
|
||
1. Student přivítá žáky v učebně. Poslední úprava: Broukalová Jindra, PhDr. Ing., Ph.D. (18.09.2024)
|