|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. (14.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. (14.09.2019)
Doporučená literatura: FENSTERMACHER, G.D., SOLTIS, J.F. Vyučovací styly učitelů. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-471-7. LOJOVÁ, G., VLČKOVÁ, K. Styly a strategie učení ve výuce cizích jazyků. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-876-0. DYTRTOVÁ, R., KRHUTOVA, M. Učitel a příprava na profesi. Praha: Grada, 2009. 121 s. ISBN 978-80-247-2863-6. ŠVEC, V. Klíčové dovednosti ve vyučování a výcviku. Brno: Masarykova univerzita v Brně, Pedagogická fakulta, 1998. MAŇÁK, J., ŠVEC, V. Výukové metody. Brno: Paido, 2003. ISBN 80-7315-039-5. POL, M., LAZAROVÁ, B. Spolupráce učitelů – podmínka rozvoje školy. Řízení spolupráce, konkrétní formy a nástroje. Praha: Strom, 1999. ISBN 80-86106-07-1. CANGELOSI, J.S. Strategie řízení třídy. Praha: Portál, 1994. ISBN 80-7178-014-6. HUNTEROVÁ, M. Účinné vyučování v kostce. Praha: Portál, 1999. ISBN 80-7178-220-3. KYRIACOU, CH. Klíčové dovednosti učitele. 1. vyd. Praha: Portál, 1996. ISBN 80-7178-022-7. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. (14.09.2019)
Podmínky k zápočtu: - min. 6 hospitací v hodinách němčiny na ZŠ - hospitační záznamy - účast na rozborových hodinách v rámci semináře, - příprava portfolia |