Souvislá pedagogická praxe na ZŠ s reflektivním seminářem – český jazyk - OPNC2L108A
|
|
|
||
Před samotnou praxí proběhnou 2 informativní setkání na fakultě. Jejich náplní bude seznámení s organizací praxe a práce se Souborem profesních kvalit. Během souvislé pedagogické praxe, která pro oba obory trvá 4 týdny, studenti absolvují 5 hodin náslechů, samostatně odučí 12 hodin, po každé vyučovací hodině by měla proběhnout hodina reflexe a plánování další výuky (nejméně tedy 12 hodin).Po praxi proběhnou 2 reflektivní semináře s garantem praxe, zaměřené na práci s portfoliem z praxe a s důkazy o učení (výtvory žáků). Další informace o průběhu praxe studenti naleznou na webových stránkách katedry v rubrice studenti/praxe.
Poslední úprava: Klumparová Štěpánka, Mgr., Ph.D. (13.02.2019)
|
|
||
Zápočet bude studentům udělen po předložení písemného portfolia a za účast na 4 reflektivních setkání. Počet možností získat zápočet 3. Poslední úprava: Klumparová Štěpánka, Mgr., Ph.D. (13.02.2019)
|
|
||
CANGELOSI, J. S.: Strategie řízení třídy. Praha: Portál 2006. FISCHER, R.: Učíme děti myslet a učit se. Portál: Praha 2004. KLUMPAROVÁ, Š. Soubor kvalit studentovy práce na didaktické praxi z literární výchovy / z české literaturyIn Spilková, V., Tomková, A., Mazáčová, N., Kargerová, J. a kolektiv. Klinická škola a její role ve vzdělávání učitelů. Praha: PedF UK 2015. KYRIACOU, CH., Klíčové dovednosti učitele. Portál: Praha 2008. Poslední úprava: Klumparová Štěpánka, Mgr., Ph.D. (11.09.2017)
|
|
||
Všechny potřebné informace o souvislé praxi (včetně pokynům pro vytváření portfolia, aktuální verze smluv a formuláře rozvrhu) naleznou studenti na webových stránkách Katedry české literatury: http://pages.pedf.cuni.cz/kcl/studenti/praxe/ (v rubrice studenti/praxe).
Poslední úprava: Klumparová Štěpánka, Mgr., Ph.D. (14.05.2019)
|