|
|
|
||
Obsahem kurzu jsou základní informace o motorickém vývoji od narození do tří let a základních znacích správného vývoje vzpřimování. Obsahem jsou informace o pohybových aktivitách v tomto věku, jejich řízení a možném pozitivním vlivu na celkový vývoj dítěte. Požadavkem je hospitace cvičení s dětmi do 3 let a jeho reflexe.
V případě distančního studia: Distanční výuka přes google, link bude dodán přímo zapsaným studentům. Hospitace dle možností, pokud nebudou možné, bude nutné využívat videozáznamy.
Poslední úprava: Dvořáková Hana, doc. PhDr., CSc. (30.09.2020)
|
|
||
Cílem předmětu je rozšířit znalosti o motorickám vývoji a seznámit s možnostmi pohybových činností dětí od narození do 3 let. Poslední úprava: Vojtíková Lenka, Mgr., Ph.D. (20.09.2020)
|
|
||
Distanční forma: Budou probíhat konzultace připojením přes google v daném čase. Link bude zaslán s předstihem. Poslední úprava: Dvořáková Hana, doc. PhDr., CSc. (30.09.2020)
|
|
||
Účast na konzultacích, hospitace jednotky konkrétní organizační formy cvičení s dětmi do 3 let. Diskuze k této problematice. Test znalostí raného vývoje. Příprava na konkrétní jednotku cvičení RD. V distanční formě: Plnění úkolů ke konzultacím. Návrh na cvičební aktivitu dětí ve věku 1-2 roky. Test znalostí raného vývoje. Poslední úprava: Dvořáková Hana, doc. PhDr., CSc. (30.09.2020)
|
|
||
Kiedroňová, E. Něžná náruč rodičů. Praha: Grada, 2005. Goddard Blythe S. Dítě v rovnováze. Inštitút psychoterapie a socioterapie, 2014. Poslední úprava: Vojtíková Lenka, Mgr., Ph.D. (20.09.2020)
|
|
||
1. Raný vývoj dítěte, reflexy, vzpřimování. 2. Motorický vývoj, propojení s vývojem kognitivním, psychickým a sociálním. 3. Motorický vývoj do 3 let, možnosti jeho řízení. 4. Organizační formy pohybových aktivit s dětmi do 3 let. Poslední úprava: Vojtíková Lenka, Mgr., Ph.D. (20.09.2020)
|