Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (03.02.2022)
Předmět je orientován na praxi v inkluzivních třídách základní školy. Student při praxi hospituje, aktivně se podílí i na vzdělávacím procesu. O své činnosti si vede podrobné záznamy.
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (10.03.2021)
The course is focused on practice in inclusive classes of primary school. The student observes in practice and actively participates in the educatinal process. He/she keeps detailed records of activities.
Deskriptory
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (11.02.2023)
Předmět má 2 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 60 hodinám.
Přímá výuka:
· seminář 12 hodin
· praxe 24 hodin
Příprava:
· zpracování úkolů a práce se studijními materiály 14 hodin
Seminární práce a příprava na zápočet: 10 hodin celkem
Literatura -
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (07.02.2020)
BENDL, S., KUCHARSKÁ, A. (ed.) a kol. Kapitoly ze školní pedagogiky a školní psychologie - skripta pro studenty vykonávající pedagogickou praxi. Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2008. ISBN 978-80-7290-366-5.
ČAPEK, R. Moderní didaktika. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-3450-7.
KEPKA, J., KLEČKOVÁ, G. Pedagogická praxe: metodické pokyny. Vyd. 1. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2007. ISBN 978-80-7043-590-8.
PASCH, M. et al. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7367-054-2.
PŘINOSILOVÁ, D. Diagnostika ve speciální pedagogice. Brno 2007.ISBN 978-80-7315-142-3
ŘEZNÍČEK, J., RUSEK, M. DidaEtika. Opora pro studenty na souvislých pedagogických praxích a pro začínající učitele. Praha: Pedf UK, 2014. ISBN 978-80-729-0794-6.
VALIŠOVÁ, A., KASÍKOVÁ, H. Pedagogika pro učitele. 2. rozšířené a aktualizované vydání.Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3357-92.
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (08.02.2020)
BENDL, S., KUCHARSKÁ, A. (ed.) a kol. Kapitoly ze školní pedagogiky a školní psychologie - skripta pro studenty vykonávající pedagogickou praxi. Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2008. ISBN 978-80-7290-366-5.
ČAPEK, R. Moderní didaktika. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-3450-7.
KEPKA, J., KLEČKOVÁ, G. Pedagogická praxe: metodické pokyny. Vyd. 1. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2007. ISBN 978-80-7043-590-8.
PASCH, M. et al. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7367-054-2.
PŘINOSILOVÁ, D. Diagnostika ve speciální pedagogice. Brno 2007.ISBN 978-80-7315-142-3
ŘEZNÍČEK, J., RUSEK, M. DidaEtika. Opora pro studenty na souvislých pedagogických praxích a pro začínající učitele. Praha: Pedf UK, 2014. ISBN 978-80-729-0794-6.
VALIŠOVÁ, A., KASÍKOVÁ, H. Pedagogika pro učitele. 2. rozšířené a aktualizované vydání.Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3357-92.