|
|
|
||
Kurz je složen z virtuálních pre- a post-setkání a týdennního, prezenčního workshopu (viz rozvrh).
Virtuální část projektu je zaměřena na přípravu mezinárodních skupin studentů na samotný intenzivní workshop. Po úvodní společné části věnované především organizačním záležitostem bude se studenty provedena aktivita určená k zjištění jejich zájmů o konkrétní témata. Na tomto základě budou rozděleni do skupin. Skupiny pak zpracují prvotní plán výukové aktivity, kterou budou v průběhu intenzivního workshopu postupně precizovat.
Virtuální část proběhne i týden po absolvování workshopu. Cílem této části je především reflexe celého programu.
Fyzická část spočívá v sérii krátkých interaktivních přednášek na různá témata z oblasti aktivizačních strategií ve výuce (projektové vyučování, badatelsky orientované vyučování, problémové vyučování) v kontextu sustainability, a především ve facilitované práci skupin studentů na jejich návrzích daných aktivit. Závěrem fyzické části je i aktivní účast studentů na mezinárodní konferenci pořádané ve dvou posledních dnech konání kurzu.
Poslední úprava: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (14.09.2022)
|
|
||
Podmínkou je aktivní účast na všech částech kurzu, tj. online úvodním setkání, třech dnech semináře a na dvoudenní konferenci. Podmínkou je také vypracování výstupu ze semináře a jeho prezentace na konferenci. Poslední úprava: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (05.09.2022)
|
|
||
Dillon, J. (2009). On Scientific Literacy and Curiculum Reform. International Journal of Environmental & Science Education, 4(3), 201-213. http://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ884393.pdf Rusek, M., & Dlabola, Z. (2013). What is and what is not a project? Project-Based Education in Chemistry and Related Fields X, Praha. Vonášek, M., & Rusek, M. (2013, 2012). A naučí se vůbec něco? Projektové vyučování v chemii a příbuzných oborech X., Praha. Poslední úprava: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (05.09.2022)
|
|
||
Kurz je určen pro studenty, kteří již mají zkušenost s oborovou didaktikou. Zásadním požadavkem je úroveň angličtiny B2. Poslední úprava: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (06.09.2022)
|