|
|
|
||
V návaznosti na Reflexivní praxi z Vv I realizují studenti výtvarné jednotky a zpracovávají k nim komentáře. Diskutují
realizované pedagogické pokusy a hospitace. Cílem předmětu je uvést do souvislosti studiem osvojené
teoretické koncepty a praxi. Studenti analyzují a interpretují provedená pozorování.
Rozbor hospitace
Rozbor realizovaných jednotek a řad
Prezentace celku odučených jednotek a závěrečná reflexe
Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (10.09.2022)
|
|
||
didaktický plán, pedagogický pokus, hospitace, reflexe, prezentace Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (10.09.2022)
|
|
||
COLTMAN, P., WHITEBREAD. D. (Eds.): Teaching and Learning in the Early Years. London, Routledge 2008. ISBN10: 0-415-42479-8 FULKOVÁ, M., Diskurs umění a vzdělávání. H+H 2008, ISBN 978-80-7319-076-7 HAZUKOVÁ H. - DVOŘÁKOVÁ M. Situace ve výtvarné výchově. 1.vyd.Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2002. 41 s. ISBN 80-7083-661-X. SYSLOVÁ, Z.: Profesí kompetence učitele mateřské školy. Praha, Grada 2013. ISMB 978-80-247-4309-7 SLAVÍK, J.; DYTRTOVÁ, K.; FULKOVÁ, M.: Konceptová analýza tvořivých úloh jako nástroj učitelské reflexe. Pedagogika, 2010. 60(3/4), s. 223–241. Doporučená studijní literatura a studijní pomůcky HAANSTRA, F., DAMEN, M., HOORN, M.: Interestingness and Pleasingness of Drawings from Different Age and Expertise Groups. In: Empirical Studies of the Arts July 2013 vol. 31 no. 2, pp 173-194 FULKOVÁ, M., Diskurs umění a vzdělávání. H+H 2008, ISBN 978-80-7319-076-7 Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (10.09.2022)
|
|
||
reflexe realizované řady a komentáře k hospitacím
Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (10.09.2022)
|
|
||
realizace a reflexe výtvarných činnosti, aplikace teoretických konceptů v praxi, hospitace, analýza a interpretace, prezetace pedagogických pokusů Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (10.09.2022)
|