Přírodovědné pokusy pro mateřské školy a 1. stupeň ZŠ II - OPB01E1I5C
|
|
|
||
Vlastní výuka je organizována jako tvůrčí dílna s týmovou prací všech účastníků. Témata jsou zaměřena na vzduch, vodu, využití badatelské metody, domácí a dlouhodobé pokusy, soutěže, dramatizace a kouzla. Cílem je získat zkušenosti a náměty pro realizaci rozvoje přírodovědné gramotnosti a pregramotnosti v učitelské praxi mateřských škola a 1. stupně ZŠ.
Poslední úprava: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (08.01.2018)
|
|
||
Podmínkou absolvování kurzu je aktivní účast. Poslední úprava: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (22.09.2017)
|
|
||
BENEŠ, P., KÖHLEROVÁ, V., PUMPR, V., KUDRNA, T. 100 přírodovědných pokusů: objevné cesty vlastního poznávání od přírodovědné pregramotnosti dětí k přírodovědné gramotnosti dospělých, Lach-ner, 2013. Internetové stránky: www.lach-ner.com/prirodovedne-pokusy VÝZKUMNÝ ÚSTAV PEDAGOGICKÝ V PRAZE: Přírodovědná gramotnost ve výuce. Praha: VÚP, 2011. ISBN 978-80-86856-83-4. Poslední úprava: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (20.05.2019)
|
|
||
Podmínkou k zápisu je absolvování předmětu Přírodovědné pokusy pro MŠ a 1. stupeň ZŠ I. Poslední úprava: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (08.01.2018)
|