|
|
|
||
Metoda zakotvené teorie. Určování kategorií. Pojmenovávání kategorií. Rozvíjení vlastností a dimenzí kategorií. Otevřené, axiální a/nebo selektivní kódování. Obměny způsobů otevřeného kódování. Záznamy kódování. Analýza slova, větného úseku, věty. Další analýza pomocí porovnávání. Technika protikladů. Paradigmatický model. Spojování a rozvíjení kategorií podle paradigmatu. Uvádění subkategorií do vztahu ke kategorii. Metoda biografického životního příběhu. Etnografie. Fenomenologické pojetí. Případová studie. Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (24.02.2010)
|
|
||
DENZIN, N.K., LINCOLN, Y.S. Strategies of Qualitative Inquiry. London : Sage Publications, 1998. ISBN 0-7619-1435-8. DHUNPATH, R. Life history methodology: "narradigm" regained. Qualitative Studies in Education, 2000, roč. 13, č. 5, s. 543-551. ISSN 0951-8398. DREVER, E. Using Semi-Structured Interview in Small-Scale Research : A Teacher?s Guide. The Scotish Council for Research in Education, 1995. ISBN 1 86003 011 4. DYTRYCH, Z., MATĚJČEK, Z. Jedna Zkušenost s Metodou Životního Příběhu. Psychiatrie, 2001, č. 4, s.256-260. Research Methods in Education. Oxford : The Open University, 2001. ISBN 0 7492 3638 8. SILVERMAN, D. Doing Qualitative Research : A Practical Handbook. London : SAGE Publications, 2000. ISBN 07619 5823 1. SILVERMAN, D.: Interpreting Qualitative Data. Methods for Analysing Talk, Text and Interaction. 2nd Edition. SAGE Publications, London 2001. ISBN 07619 6865 5. STRAUSS, A., CORBINOVÁ, J. Základy kvalitativního výzkumu. Boskovice : ALBERT, 1999. ISBN 80-85834-60-X. Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (24.02.2010)
|