|
|
|
||
Studenti se seznamují s různými typy škol, s různými vzdělávacími přístupy fakultních učitelů a s řešením vzdělávacích a výchovných problémů (náslechy, asistentská činnost, konzultace s fakultními učiteli, vedení pedagogického deníku). Studenti jsou připravováni na vedení vlastních návrhů výtvarných činností, analýzu a reflexi vyučovacího procesu a pedagogické praxe (rozbory vyučovacího procesu s fakultními učiteli a didaktiky katedry). Poslední úprava: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (07.03.2013)
|
|
||
Cílem předmětu je vybavit studenty dovednostmi a znalostmi pro navrhování, realizaci a kritickou reflexi vlastního pedagogického působení. Poslední úprava: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (07.03.2013)
|
|
||
Podmínkou úspěšného zakončení předmětu je: 100% účast na souvislé pedagogické praxi další podmínky budou upřesněny na začátku semestru Poslední úprava: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (07.03.2013)
|
|
||
HAZUKOVÁ, H.: Příprava učitele na rozhodování ve výtvarné výchově I. UK Ped F, Praha 1994. Poslední úprava: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (07.03.2013)
|
|
||
pedagogická praxe Poslední úprava: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (07.03.2013)
|
|
||
Podmínkou úspěšného zakončení předmětu je: 100% účast na souvislé pedagogické praxi další podmínky budou upřesněny na začátku semestru Poslední úprava: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (07.03.2013)
|
|
||
Během pedagogické praxe se studenti zabývají těmito tématy: příprava na výuku námět, cíl, motivace, zadání, výtvarný problém, výtvarná kultura, RVP, ŠVP, očekávané výstupy metody vyučování, klíčové kompetence organizace výuky evaluace a autoevaluace výuky, reflexe, hodnocení, indikátory hodnocení, kritéria hodnocení učitelovo pojetí výuky Poslední úprava: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (07.03.2013)
|