|
|
|
||
Předmět je zaměřen na chemický experiment a jeho úlohu ve výuce chemie. Posluchačům je představen chemický experiment coby prostředek ověřování vlastních hypotéz. Důraz je kladen na schopnost tvořit vhodné řídicí otázky bádání, předkládání experimentů podněcujících vlastní práci žáků a jejich badatelské schopnosti, tj. definovat hypotézu, navrhnout možnosti jejího ověření, vlastní experiment, vyvození závěrů a případnou úpravu hypotézy. Poslední úprava: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (03.02.2013)
|
|
||
BENEŠ, P. Reálné modelové experimenty ve výuce chemie. Praha: UK PedF, 1999. ISBN 80-86039-81-1. PAPÁČEK, M. Badatelsky orientované přírodovědné vyučování - cesta pro biologické vzdělávání generací Y, Z a alfa? Scientia in Educatione [online]. 2011, vol. 1, no. 1, pp. 17. ISSN 1804-7106. STUCHLÍKOVÁ, I. O badatelsky orientovaném vyučování. In Proceedings of the Didaktiak biologie v České republice 2010 a badatelsky orientované vyučování, České Budějovice, 2010, Jihočeská Univerzita, p. 129-135. RUSEK, M., P. BENEŠ a V. KÖHLEROVÁ. Modelový experiment jako možnost rozvoje školních chemických pokusů. Chemické listy, 2012, 106(2012), 521. ISSN 1213-7103.
Poslední úprava: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (03.02.2013)
|
|
||
Poslední úprava: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (03.02.2013)
|
|
||
Podmínkou udělení zápočtu je minimálně 80% účast a vypracování protokolů a pracovních listů ke každému z prováděných experimentů. Poslední úprava: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (02.02.2018)
|