|
|
|
||
Studenti se aktivně zúčastní výuky v předškolním oddělení dětského souboru, zapojí se vedením krátkých aktivit dle pokynů cvičné učitelky, provedou písemnou reflexi.
Realizují na svém pracovišti a stručně popíší aktivitu ve spektru hudebních činností (poslechová, hudebně pohybová, instrumentální, pěvecká). Napíší stručnou evaluaci proběhnuvších aktivit. Poslední úprava: Kmentová Milena, Mgr., Ph.D. (04.01.2019)
|
|
||
Cílem průběžné pedagogické praxe z hudební výchovy je umožnit studentům náslechy u kvalitních učitelů v mateřských školách, poskytnout jim didaktické rozbory sledovaných hodin a vytvořit podmínky pro jejich pedagogické výstupy. Poslední úprava: Kmentová Milena, Mgr., Ph.D. (28.01.2022)
|
|
||
3 hodiny přímé výuky v předškolním zařízení, 27 hodin samostatné práce na vlastních pracovištích a jeji reflexe Poslední úprava: Kmentová Milena, Mgr., Ph.D. (28.01.2022)
|
|
||
Aktivní účast ve výuce. Prezentace písemných materiálů (viz anotace) během individuální konzultace. Poslední úprava: Kmentová Milena, Mgr., Ph.D. (04.01.2019)
|
|
||
SEDLÁK, F. Didaktika hudební výchovy na l. st. ZŠ. Praha: SPN, 1985. PECHÁČEK. S., VÁŇOVÁ, H, aj. Praktické úkoly z didaktiky hudební výchovy pro l. st. základní školy. Praha: Karolinum, 2001. ISBN 80-246-0365-9. KODEJŠKA,M.: Integrativní hudební výchova v mateřské škole. Praha: PedF UK, 2002. ISBN 80-7290-080-3. VÁŇOVÁ, H.: Průvodce učitele hudební výchovy tvořivou intonací. Praha: UK-PedF, 2004. ISBN 80-7290-155-9. HERDEN, J. Hudba jako řeč. O poslechu doma i ve škole. Praha: Scientia, 1998. ISBN 80-7183-126-3. TICHÁ, A. Učíme děti zpívat. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7178-916-X. HUDEBNÍ VÝCHOVA. Časopis pro hudební výchovu a obecně estetickou výchovu školní a mimoškolní. Praha: UK v Praze – Pedagogická fakulta. ISSN 1210-3683. Poslední úprava: Kmentová Milena, Mgr., Ph.D. (28.01.2022)
|