|
|
|
||
Vývoj moderní architektury ing. Michaela Dvořáková
(volitelný kurs pro 4. a5. ročník oborového studia)
Kurs představuje vývoj architektury a urbanismu v souvislosti s vývojem společnosti v průběhu procesu modernizace po
současnost.
Zaměřuje se zejména na změny bytové a občanské zástavby měst v závislosti na vývoji životního stylu.
Poslední úprava: STRACENY/PEDF.CUNI.CZ (10.03.2008)
|
|
||
On line výuka probíhá v termínech 14.10. v 15 hodin https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_ZDg5MmEyYzctYjFmOS00NjMzLTgwMGUtNmQyNjBmOWEwMzJl%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%225335a395-3770-41bf-b111-59efae08bf8d%22%2c%22Oid%22%3a%22fe025aaf-a7ed-4902-95da-857b2f0ad6b2%22%7d a 2. 12. dle rozvrhu. Podmínkou ukončení předmětu jsou výstupy distanční výuky Tématu 2 nebo 4 a seminární práce: Zážitková výuka na historické téma Studijní opory jsou dostupné na https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=4943#section-0 Poslední úprava: Dvořáková Michaela, Ing., Ph.D. (14.10.2020)
|
|
||
PASCH, M. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Vyd. 2. Praha: Portál, 2005. DVOŘÁKOVÁ,M.; DVOŘÁK,D.: Společenskovědní vzdělávání. In. V. Spilková a kol.: Proměny primárního vzdělávání v ČR. Praha: Portál 2005. DVOŘÁKOVÁ M. Diagnostikování dětských pojetí společnosti studenty učitelství. Orbis Scholae, 7 (1), 101-117.. Orbis scholae, 2013, vol. 2013/ 7, s. 101-117. ISSN 1802-4637. DAHL, R: O demokracii.. Praha: Portál 2001. ČORNEJ P.; POKORNÝ, J.: České dějiny ve zkratce do r. 2004. Praha: Práh. 2007 DVOŘÁKOVÁ, M; STARÁ, J: Společnost 4 a 5 nakladatelství Fraus učebnice a příručka učitele. Plzeň: Fraus 2010. DVOŘÁKOVÁ,M; DVOŘÁK,D.: Metodická příručka a pracovní sešity 4, 5 k učebnicím vlastivědy. Praha: SPN 2003. Poslední úprava: Dvořáková Michaela, Ing., Ph.D. (14.10.2020)
|
|
||
1. Různá pojetí historického učiva – práce se staršími i současnými učebnicemi a požadavky RVP v oblasti Člověk a jeho svět - 2. Historické myšlení, časová osa, generace a jejich vzpomínky, práce s životopisem – cíle a ukázky různých metod práce 3. Tematické pojetí historického učiva – práce s modelovou situací 4. Didaktická analýza vybraného historického období 5. Metody a způsoby práce vhodné pro získávání zkušeností s historickými tématy Poslední úprava: Dvořáková Michaela, Ing., Ph.D. (14.10.2020)
|
|
||
Podmínkou ukončení předmětu jsou výstupy distanční výuky Tématu 2 nebo 4 a seminární práce: Zážitková výuka na historické téma Zkouška probíhá formou obhajoby seminární práce. Studijní opory jsou dostupné na https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=4943#section-0 Poslední úprava: Dvořáková Michaela, Ing., Ph.D. (14.10.2020)
|