Řízení v praxi, zaměření na ŘPP - OCSU19VP24
|
|
|
||
Předmět je zaměřen na propojení teoretických poznatků s praxí se zaměřením na obsah předmětu Řízení pedagogického procesu. Prostřednictvím MP zaměřené na Řízení pedagogického procesu získávají účastníci přehled o základních principech řízení školy, tvorbě různých typů plánů a strategií, pochopení jejich významu a vzájemných souvislostí jako prostředku k zajištění kvalitnější práce pedagogického sboru s ohledem na nové požadavky, proměnu cílů a funkcí školy 21. století. Součástí je i problematika evaluace pedagogického procesu, vytvoření systému hospitací, hodnocení výsledků vzdělávání a nastavení kriterií hodnocení.
Položky v protokolu jsou koncipovány a zaměřeny na problematiku daného modulu
Odevzdání protokolů z MP on-line prostřednictvím MS Teams.
Poslední úprava: Mück David, Mgr. (09.09.2024)
|
|
||
Studium se opírá o prezenční výuku v rozsahu uvedeném v sylabu a předpokládá i dostatečnou časovou dotaci věnovanou samostudiu a plnění zadaných úkolů. Poslední úprava: Mück David, Mgr. (09.09.2024)
|
|
||
Odevzdání protoků z praxe, aktivní účast Poslední úprava: Mück David, Mgr. (09.09.2024)
|
|
||
VETEŠKA, Jaroslav; SVOBODOVÁ, Zuzana a TURECKIOVÁ, Michaela, 2022. Školský management: konceptualizace a klíčové oblasti oboru. [Praha]: Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova. ISBN 978-80-7603-348-1. SVOBODOVÁ, Zuzana, 2021. Řízení pedagogického procesu I. Online. Praha: Pedagogická Fakulta UK. ISBN 978-80-7603-304-7. Dostupné z: https://cuni.futurebooks.cz/detail-knihy/rizeni-pedagogickeho-procesu-i. [cit. 2022-10-24]. TROJANOVÁ, Irena, 2017. Hodnocení učitelů: náměty pro práci ředitelů škol a školských zařízení. Řízení školy (Wolters Kluwer). Praha: Wolters Kluwer. ISBN 978-80-7552-869-8. Studijní materiály v MS Teams. Poslední úprava: Mück David, Mgr. (09.09.2024)
|
|
||
Sdílení pedagogického procesu hospitace v pedagogickém procesu Poslední úprava: Mück David, Mgr. (09.09.2024)
|