|
|
|
||
Student je provázen přípravou závěrečné práce, při individuálních konzultacích získává podněty pro svůj výzkum a zpětnou vazbu na připravené materiály.
Poslední úprava: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (19.06.2018)
|
|
||
Pravidelné konzultace bakalářské práce s vedoucím práce. Počet možných pokusů k získání zápočtu: 2 Poslední úprava: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (17.10.2017)
|
|
||
HENDL. J., REMR, J.Metody výzkumu a evaluace. Praha : Portál, 2017.376.s. CHRÁSKA, M. Metody pedagogického výzkumu.Základy kvantitativního výzkumu. Praha: Grada Publishing, a.s. 2007.272 s.
CHRÁSKA, M. Metody pedagogického výzkumu.Základy kvantitativního výzkumu. 2.aktualizované vydání. Praha: Grada Publishing, a.s. 2016. 256 s. PRŮCHA, J. Andragogický výzkum. Praha: Grada Publishing, a.s.2014.152 s. Poslední úprava: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (19.06.2018)
|
|
||
Práce studenta je vedena ve sledu postupných kroků: Základy práce s tématem - vstupní rešerše; Operacionalizace klíčových pojmů a definic; Příprava teoretických východisek zkoumaného problému; Konzultace výzkumného postupu, plán metodologický; Validita výzkumných nástrojů a reliabilita testů ( dotazníků); Technika pozorování/ vedení rozhovorů. Způsoby analýzy dat. Interpretace výzkumu v práci; Diskuze výzkumných výsledků; Souhrny a závěry. Poslední úprava: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (19.06.2018)
|