Úvod do metody instrumentálního obohacování II - OBPS13203
|
|
|
||
Navazující předmět dále pracuje s pojmem zkušenost zprostředkovaného učení (ZZU), propojuje ZZU a pedagogickou praxi a intervenci. Opět se jedná o zážitkový předmět, sebezkušenostní, ve kterém se studenti setkají s dalšími instrumenty programu Reuvena Feuersteina a celý program Instrumentální obohacování bude blíže představen. Bude řeč o deficitních kognitivních funkcích, strukturální kognitivní modifikovatelnosti, distálních a proximálních vlivech na kognitivní vývoj. Pro práci v tomto předmětu je třeba zakoupit materiál/instrument v ceně 130,- Kč.
Poslední úprava: Lucká Barbora, PhDr., Ph.D. (17.09.2017)
|
|
||
Podmínky zakončení budou představeny na prvním setkání. Nezbytná je aktivní účast. Poslední úprava: Smetáčková Irena, doc. PhDr., Ph.D. (31.10.2019)
|
|
||
základní Feuerstein R. a kol. (2014). Vytváření a zvyšování kognitivní modifikovatelnosti. Feuersteinův program instrumentálního obohacení. Praha: Karolinum. Feuerstein R. a kol. (2017). Myslet nahlas - mluvit nahlas. Praha: Portál. Krejčová, L. (2013). Žáci potřebují přemýšlet. Co pro to mohou udělat jejich učitelé. Praha: Portál. Poslední úprava: Lucká Barbora, PhDr., Ph.D. (17.09.2017)
|