|
|
|
||
Speciálně pedagogické působení u jedinců s více vadami, možnosti výchovy a stimulace v raném věku, vliv multisenzoriální stimulace a využití bazální stimulace, možnosti edukace u nás a v zahraničí, podpora komunikace a socializace v dospělém věku. Reedukace smyslového vnímání u kombinovaně postižených, stimulace hybnosti a řeči, rozvoj psychomotoriky prostřednictvím jednotlivých terapeutických konceptů. Rehabilitační a podpůrná opatření.
Součástí výuky předmětu je Program řízené reflexe pro speciální pedagogy.
Poslední úprava: Ohlídková Blanka, PhDr., CSc. (22.05.2006)
|
|
||
JANKOVSKÝ, J. Ucelená rehabilitace dětí a tělesným a kombinovaným postižením : somatopedická a psychologická východiska. Praha : TRITON, 2001. ISBN: 80-7584-192-7. JELÍNKOVÁ, M. Aktivity volného času pro osoby s těžkým a kombinovaným postižením. Praha : Modrý klíč, 1997. ISBN 80-902494-0-X. LUDÍKOVÁ, L Vzdělávání hluchoslepých 1. Praha : Scientia, 2000. ISBN 80-7183-225-1. LUDÍKOVÁ, L. Vzdělávání hluchoslepých 3. Praha : Sciencia, 2001. ISBN 80-7183-256-1. VÍTKOVÁ, M. Rehabilitace a podpůrná opatření u multihandicapovaných dětí (MADLENER, I., odborný překlad). In: VÍTKOVÁ, M. (ed.). Možnosti reedukace zraku při kombinovaném postižení. 1. vydání. Brno: Paido, 1999, s. 44-74 VÍTKOVÁ, M. Sociální učení - otevřená koncepce podpory (STRITMATTER, R. odborný překlad). In: VÍTKOVÁ, M. (ed.). Možnosti reedukace zraku při kombinovaném postižení. 1. vydání. Brno: Paido, 1999, s. 81-93 Poslední úprava: Ohlídková Blanka, PhDr., CSc. (22.05.2006)
|