|
|
|
||
Speciální aspekty vzdělávání žáků s poruchami rezonance řeči, palatolálií, dysartriemi, poruchamiučení a chování a specificky narušenou řečí a jazykem, poruchami sluchu a řeči, poruchami zraku a řeči.
Poslední úprava: Erudio ()
|
|
||
Lechta, V.: Sypltomatické poruchy řeči. Praha 2002 Poslední úprava: Erudio ()
|
|
||
Cíl kurzu: Seznámení s problematikou logopedické péče v školním věku, školní zralost dítěte s těžkou vadou řeči, vztah řeči a SPU,poruchy rezonance, symptomatické vady řeči, spolupráce s rodinou dítěte s vadou řeči Obsah kurzu: rhinolalie palatolalie symptomatické vady řeči ( institucionální děti, sociálně znevýhodněné děti, LMD-ADHD/ADD) symptomatické vady řeči u mentálně postižených, autistů, osob s D.S symptomatické vady řeči řeči u osob s DMO, myofunkční poruchy symptomatické vady řeči u osob se smyslovým postižením ( zrakové a sluchové) AAK školská zařízení pro děti s NKS integrace dětí s NKS metodika: dokumentace učitele, ředitele, forma hospitačního záznamu, plánování vyučovací hodiny, struktura vyučovací jednotky , učební pomůcky tématické plány pro jednotlivé předměty, přehled vyučovacích metod se zaměřením na NKS, výběr učebnic metodika výuky českého jazyka ( psaní, čtení, mluvnice, sloh) metodika výuky VV a PV metodika výuky prvouky, vlastivědy, přírodopisu Poslední úprava: Mlčková Marie, Mgr., Ph.D. (25.02.2005)
|