|
|
|
||
Rozvoj dovedností didaktické transformace vzdělávacího obsahu předmětu francouzština vzhledem k individuálním a věkovým zvláštnostem žáků základních a středních škol. Techniky osvojování slovní zásoby, mluvnické stavby, zvukové a psané podoby francouzského jazyka. Metodické postupy při rozvíjení základních řečových kompetencí. Příprava a vyhodnocení souvislé pedagogické praxe.
Poslední úprava: NEMRAVO (13.04.2005)
|
|
||
J. Hendrich a kol.: "Didaktika cizích jazyků", SPN, 1988 H. Boyer: "Nouvelle introduction 'a la didactique du FLE",CLE Int., 1990 Ch. Tagliante: "La classe de langue. (Techniques de classe)",CLE Int.,1994 Poslední úprava: NEMRAVO (13.04.2005)
|
|
||
Jazyková příprava studentů pro vedení hodiny ve francouzštině. Dovednosti pozorování spojené s analýzou vyučovací hodiny, observační zápis. Vyučovací hodina FJ, její fáze, struktura a typy. Plánování výuky a příprava vyučovací hodiny. Práce s učebnicí. Metodické postupy při rozvíjení dovednosti poslechu s porozuměním v hodinách francouzštiny. Práce s textem. Druhy čtení a metodické postupy při rozvíjení čtecí dovednosti žáků. Didaktické problémy osvojování produktivních řečových kompetencí. Rozvíjení mluveného a psaného projevu ve francouzštině. Příprava a reflexe pedagogické praxe I na ZŠ. Požadavky ke zkoušce:Aktivní účast na seminářích (min. prezence 75 % ). Prostudovat doporučenou literaturu k zadaným tématům. Zpracovat seminární práci k problematice jazykových prostředků (vycházet z prostudované literatury a ze zkušeností získaných během pedagogické praxe). Poslední úprava: Kalfiřtová Eva, PhDr. (27.11.2006)
|