|
|
|
||
Procvičování a rozvíjení jazykové kompetence automatizováním jazykových prostředků (zejména důležitých frazeologických a mluvnických struktur) nutných pro aktivní vyjadřování. Nácvik porozumění hovorové spisovné francouzštiny v její psané a mluvené podobě (compréhension orale et écrite) a správného reagování slovem i písmem (expression orale et écrite). Tvořivé zpracování a ovládnutí vybraných konverzačních témat a další rozšiřování konverzačních okruhů. Je třeba dbát na správnou výslovnost, přirozenou dikci a melodii věty. Je zajištěna gradace a evaluace kurzu.
Poslední úprava: NEMRAVO/PEDF.CUNI.CZ (27.01.2009)
|
|
||
GIRARDET, J.; GRIDLIG, J.-M.; FRÉROT, J.-L. Panorama 1 ? 4, méthode de français. Paris: Clé International, 1996 ? 2000. BARTHE, M. CHOVELON, B.Le Français par les textes, Grenoble: PUG, 2003 BOULARÉS, M.; FRÉROT, J.-L. Grammaire progressive du français avec 400 exercices. Paris: Clé International, 1997. GRÉGOIRE, M.; THIÉVENAZ, O. Grammaire progressive du français avec 500 exercices. Paris: Clé International, 2002. CHOLLET, I.; ROBERT, J.-M. Point par point: Exercices de grammaire française. Paris: Didier, 2000. HENDRICH, J.; RADINA, O.; TLÁSKAL, J. Francouzská mluvnice. Praha: SPN, 1991. PRAVDA, M.; PRAVDOVÁ, M.; REJTHAROVÁ, V. Mluvená francouzština. Praha: Academia, 1997. TIONOVÁ, A. Francouzština pro pokročilé. Praha: SPN, 1989. Le français dans le monde. Revu de la FIPF, ISSN 0015-9395 Poslední úprava: NEMRAVO/PEDF.CUNI.CZ (27.01.2009)
|