|
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. (17.01.2019)
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Vlasta Moravcová, Ph.D. (10.10.2023)
Předmět je zakončen zápočtem a zkouškou. Pro připuštění ke zkoušce je třeba nejprve získat zápočet. Zápočet bude udělen za 1) prezentaci úkolů a odevzdání písemných podkladů k úkolům ve stanovených termínech, 2) předvedení ukázkové výuky s využitím digitálních technologií. Vzhledem k epidemiologické situaci může prezentace úkolů proběhnout distanční formou. Charakter zápočtu neumožňuje jeho opakování. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. (17.01.2019)
Školské dokumenty a současné kurikulární dokumenty pro ZŠ a gymnázium.
Skalková J.: Obecná didaktika. Grada, Praha, 2007.
Průcha J.: Moderní pedagogika. Portál, Praha, 2005.
Molnár J.: Rozvíjení prostorové představivosti (nejen) ve stereometrii. VUP Olomouc, 2009.
Pomykalová E.: Deskriptivní geometrie pro střední školy. Prometheus, Praha, 2010.
Korch J., Mészárosová K., Musálková B.: Deskriptivní geometrie. Sobotáles, Praha, 1998.
Musálková B.: Deskriptivní geometri II. Sobotáles, Praha, 2000.
Další učebnice deskriptivní geometrie, časopisy pro učitele |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Vlasta Moravcová, Ph.D. (13.03.2023)
Zkouška proběhne ústně (v případě distanční podoby formou videohovoru) a její obsah odpovídá probranému učivu. Zkoušku je možné konat v jednom řádném a dvou opravných termínech. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. (17.01.2019)
Kurikulum deskriptivní geometrie na různých typech středních škol. Provázanost učiva. Různé metody řešení úloh školské deskriptivní geometrie. Mezipředmětové vztahy - zejména s matematikou a výtvarnou výchovou. Metody výuky, modelování prostoru, zapojení počítačových technologií. Aplikace deskriptivní geometrie v praxi. Simulace různých didaktických situací a jejich řešení.
|