|
|
|
||
V rámci kurzu si studenti najdou téma a konzultanta bakalářské práce, stanoví harmonogram práce a v souladu s ním pak budou provádět rešerše a analýzy k vybranému tématu, prohlubovat metodologické znalosti a psát projekt. Budou dostávat zpětnou vazbu v rámci diskusních seminářů, od vyučujícího a od svého konzultanta. Poslední úprava: Dobiášová Karolína, PhDr., Ph.D. (01.02.2022)
|
|
||
Cílem kurzu je, aby si studenti našli vhodné téma pro bakalářskou práci, vybrali si svého konzultanta, napsali a odevzdali projekt bakalářské práce. Kurz je zároveň povede k tomu, aby si při zpracovávání projektu bakalářské práce prohloubili znalosti a dovednosti získané v předchozím studiu a byli v praxi schopni samostatně vytvářet výzkumné projekty. Poslední úprava: Dobiášová Karolína, PhDr., Ph.D. (01.02.2022)
|
|
||
Pro zápočet v je podmínkou mít odevzdaný do SISu hotový projekt, který bude schválený školitelem práce. Poslední úprava: Dobiášová Karolína, PhDr., Ph.D. (01.02.2022)
|
|
||
Povinná studijní literatura je stanovena vedoucím práce dle zaměření bakalářské práce. Doporučená literatura: OCHRANA, František. Metodologie, metody a metodika vědeckého výzkumu. Vyd. 1.: Karolinum, 2019. 146 s- ISBN 978-80-246-4200-0. KAPOUNOVÁ; J., KAPOUN, P. Bakalářská a diplomová práce: Od zadání po obhajobu. Grada Publishing as, 2017. ŠVAŘÍČEK, Roman, et al. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. PORTÁL sro, 2007. REICHEL, Jiří. Kapitoly metodologie sociálních výzkumů. Grada Publishing as, 2009.
Poslední úprava: Dobiášová Karolína, PhDr., Ph.D. (01.02.2022)
|
|
||
Kurz Psaní projektu bakalářské práce probíhá formou seminářů. Je zde preferován individuální přístup ke studentům v počáteční etapě studia s ohledem na jejich odborné zaměření. Poslední úprava: Dobiášová Karolína, PhDr., Ph.D. (01.02.2022)
|
|
||
1. Úvod do kurzu: jak si vybrat vhodné výzkumné téma, jak hledat vhodného školitele - uvodní společné setkání 2. Harmonogram přípravy projektu - individuální práce se školitelem 3. Úvod do problému, stanovení cílů a výzkumných otázek - individuální práce se školitelem 4. Výběr vhodného metodologického přístupu - individuální práce se školitelem 5. Práce s literaturou - - individuální práce se školitelem 6. - 7. Zpětná vazba k projektům, zapracování zpětné vazby - spelečné setkání studentů a vyučujícího, individuální práce se školitelem Poslední úprava: Dobiášová Karolína, PhDr., Ph.D. (07.02.2022)
|