|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Magdalena Mouralová, Ph.D. (30.01.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Magdalena Mouralová, Ph.D. (05.02.2016)
Student/ka by měl/a být na konci kurzu schopen/a: |
|
||||||||||||
Poslední úprava: Mgr. Magdalena Mouralová, Ph.D. (30.01.2023)
Klasifikovaný zápočet bude udělen na základě bodů získaných za: a) Domácí práci v průběhu semestru – jedná se o 5 aktivit v elektronickém systému Moodle, jejichž řádné splnění v daném termínu je hodnoceno vždy 1 bodem. b) Individuální nebo týmovou závěrečnou práci dle výběru (až 5 bodů). c) Opakovanou aktivní přípravu a práci na hodinách – sestává z odevzdané drobné přípravy na hodinu před jejím začátkem a zapojení do skupinové práce v rámci hodiny. Aktivní příprava a práce na alespoň třech setkáních je honorována 1 bonusovým bodem, na pěti setkáních 2 body. Hodnocení:
U závěrečné práce si studující zvolí jednu z nabídnutých forem plnění: a) rozhovor s aktérem vzdělávací politiky na zvolené téma (max. dvojice); b) vytvoření výukového videa nebo výukové hry z oblasti vzdělávání a vzdělávací politiky (max. čtyřčlenné skupiny); c) shrnutí a kritická reflexe vybrané odborné literatury (individuální); d) vytvoření hesla na české (příp. anglické) Wikipedii z oblasti vzdělávací politiky (max. dvojice); e) účast na odborné akci/akcích a jejich kritická reflexe (individuální); f) jiný výstup dle návrhu studenta/ky nebo ad hoc nabídky vyučujících – pouze po individuální domluvě s garantkou.
Specifikace požadavků na jednotlivé formy závěrečné práce je dostupná v Moodle. Závěrečná práce musí být odevzdána do Moodle nejpozději do 28. května (1. termín) či 11. června (2. termín) či 2. července (3. termín). |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Magdalena Mouralová, Ph.D. (15.02.2021)
Základní literatura: Kohoutek, J.; Veselý, A., Špačková, Z. (Eds.) Vzdělávací politika. Brno: Masarykova univerzita. Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), v aktuálním znění
Další literatura a zdroje jsou uvedeny u jednotlivých témat v Moodle |