PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2010/2011
   Přihlásit přes CAS
Angličtina pro marketing II - JLB046
Anglický název: English for Marketing II
Zajišťuje: Centrum jazykové přípravy (23-KJP)
Fakulta: Fakulta sociálních věd
Platnost: od 2010 do 2010
Semestr: letní
E-Kredity: 4
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/3, Zk [HT]
Počet míst: neurčen / 80 (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: angličtina
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Další informace: http://e4marketing.pbworks.com
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
Garant: RNDr. Jana Jílková, Ph.D.
Třída: Courses for incoming students
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Soubory Komentář Kdo přidal
stáhnout Presentations- Phrases.doc Presentations- Phrases Pamela Danielle Cotte, M.A.
stáhnout Presentations- Signposting Language.doc Presentations- Signposting Language Pamela Danielle Cotte, M.A.
stáhnout Presentations- Structure and Preparation.doc Presentations- Structure and Preparation Pamela Danielle Cotte, M.A.
Anotace -
Poslední úprava: JILKOVA (13.02.2012)
Tento je druhá část dvoudílného kurzu pokročilé anglické komunikace. Je určen pro posluchače, pro které není anglický jazyk jazykem mateřským, a kteří hledají příležitost studovat a diskutovat problematiku dotýkající se obchodu, marketingu a PR. Předpokladem je dosažení vstupní úrovně vyšší střední (nebo alespoň dobré střední). Kurz je zaměřen na práci s odbornými texty, včetně textů z internetu a odborných časopisů. Cílem kurzu je rozšíření slovní zásoby relevantního odborného jazyka, zlepšení komunikačních schopnosti a zpřesnění gramatických struktur. Kurz slouží k získání specifických jazykových znalostí, které studenti potřebují pro sledování přednášek v angličtině, čtení odborných materiálů v angličtině, k vyjadřování svých názorů v dané oblasti. Součástí výuky jsou komunikační a prezentační dovednosti a předvedení prezentace před skupinou studentů v průběhu LS. Prezentace je skupinová na libovolné téma relevantní předmětu.
Výstupní znalosti studentů by měly být na pokročilé úrovni, dle SERR C1 (advanced level)
Cíl předmětu -
Poslední úprava: JILKOVA (13.02.2012)

Cílem kurzu je překlenout propast mezi středoškolskou obecnou angličtinou a potřebami studenta FSV. Po absolvování kurzu by student měl být schopen komunikovat písemně i ústně, sledovat odborné přednášky v angličtině doma i v zahraničí, diskutovat se zahraničními studenty, obhájit své názory, účastnit se zahraničních stáží a prezentovat.

Literatura -
Poslední úprava: JILKOVA (13.02.2012)

Povinná:

Duck worth Michael, Turner Rebecca: Business Result upper-intermediate, Oxford University Press, 2008 (Lekce 11-16)

Farrall Cate, Lindsley Marianne: Professional English in Use, Marketing, Cambridge University Press, 2008 (Lekce 31-50)

Materiály na internetových stránkách

http://e4marketing.pbwiki.com

http://www.nicenet.org

Doporučená:

Raymond Murphy: English Grammar in Use, Cambridge University Press

http://fsvzimni.pbwiki.com

http://www.bbc.co.uk

http://www.economist.com

http://www.ft.com

http://www.guardian.co.uk

http://www.nationalgeographic.com

http://www.timesonline.co.uk/tol/news

http://www.worldnews.com

Metody výuky -
Poslední úprava: Mgr. Iva Stružková (20.01.2022)

Metoda: content-based language learning, student-centered approach

Studenti si osvojují slovní zásobu a jazykové dovednosti prostřednictvím studia odborných textů. Během hodin se klade důraz na intepretaci, komunikační dovednosti, výměnu informací a názorů ve dvojicích nebo v malých skupinách, týmovou i individuální práci. 

Požadavky ke zkoušce -
Poslední úprava: JILKOVA (13.02.2012)

Požadavky ke kontrole studia

Rozsah látky ´zimní semestr´ a ´letní semestr´

Známka je založena na výsledku písemné zkoušky, prezentace a zpracování zadaných úkolů.

Maximálně

100 bodů za zkoušku

40 bodů za prezentaci

10 bodů za kvalitní zpracování zadaných úkolů

Stupnice známkování:

Výborně: 130 bodů a více

Velmi dobře: 129 - 112 bodů

Dobře: 111- 98 bodů

Požadavky k písemné zkoušce:

Závěrečná písemná zkouška se uskuteční ve formě testu. Testové položky ve formě doplňování odpovědí (gap-filling, explain, complete, , výběru (matching, true-false, multiple-choice), transformace slov, gramatická cvičení, písemný projev v rozsahu do 240 slov. Čas 90 minut.

Maximální počet bodů je 100. Minimální počet bodů pro úspěšné absolvování písemné zkoušky je 70.

Požadavky k prezentaci:

Předvést skupinovou prezentaci (tři studenti ve skupině) v průběhu letního semestru. Po ukončení semestru nelze prezentace provádět. Složení skupiny a termín prezentace si studenti zapíší v e4marketing.pbworks.cz Pokud tak neučiní ve vypsaném termínu, bude jim přiděleno lektorem.

Časový limit na jednoho studenta je přibližně 5 minut. Každý student je hodnocen individuálně. Profil a podklady prezentace (anotaci (40-50 slov), text, obrázky, grafy, použité zdroje, literaturu, průvodní slovo (každý prezentující za sebe 120-180 slov) zašlou studenti nejméně 8 dní vyučujícímu v dokumentu Word v příloze. Studenti se účastní prezentací nejméně tří jiných skupin a vypracují hodnocení jejich vystoupení, které odevzdávají ihned. Tyto podklady jsou součástí celkového hodnocení prezentace.

Prosím studenty, kteří nenavštěvují výuku, aby kontaktovali vyučující do konce února a v průběhu semestru pravidelně sledovali webové stránky semináře uvedené v oddíle ´Literatura´. Prezentace začnou v březnu podle rozpisu.

Sylabus -
Poslední úprava: JILKOVA (13.02.2012)

11. Business communications skills. Corporate communications. Advertising techniques.

12. Being negative diplomatically. Outdoor advertising. The press. Street marketing and sampling.

13. Managing changes. Media strategy. Printed documents. Branded content.

14. Talking about numbers and trends. Factual and numerical information. Personal selling. The internet. Buzz marketing. Press releases. Bloggers.

15. Case study: Reaching target markets. Sales promotions and displays. Direct and email. Mailshot items.

16. Cultural differences. Public relations and lobbying

17. Advertising on TV and radio. Materials and containers.

18. Case study: Intercultural communications. Evaluation.

19. Case study: Business setbacks. Crisis communication.

20. Logos. Career (breaks-working in the community). Events and sports sponsorship.

Materiály poskytnuté studentům a používané při výuce slouží výhradně ke studijním účelům pro zapsané posluchače kurzu Angličtina pro marketing II. Nejsou určeny k dalšímu šíření.

Vstupní požadavky -
Poslední úprava: JILKOVA (13.02.2012)

Úspěšné složení zápočtu je podmínkou zapsání do letního semestru.

Vstupní jazykové znalosti na úrovni B2 podle Evropského referenčního rámce pro jazykové vzdělávání (upper-intermediate)

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK