PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2010/2011
   Přihlásit přes CAS
Angličtina pro marketing I - JLB045
Anglický název: English for Marketing I
Zajišťuje: Centrum jazykové přípravy (23-KJP)
Fakulta: Fakulta sociálních věd
Platnost: od 2009 do 2010
Semestr: zimní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/3, Z [HT]
Počet míst: neurčen / neomezen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: angličtina
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
Garant: RNDr. Jana Jílková, Ph.D.
Třída: Courses for incoming students
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: Mgr. Iva Stružková (21.06.2021)
Milí studenti, výuka v kurzu bude do odvolání probíhat online, v časech podle rozvrhu v SISu.
Bližší informace obdrží zapsaní studenti ve fakultním emailu.


Kurz je určen studentům bakalářského i studia marketingové komunikace a PR, kteří dosáhli úrovně B2 podle Evropského referenčního rámce. Kurz probíhá 2 semestry a začíná vždy v podzimním semestru. Je potřeba zdůraznit, že tento kurz je především kurzem jazykovým a jeho cílem není studium marketingu. Studenti budou pracovat se články z oboru a rozšíří si slovní zásobu. Důraz je kladen také na rozvoj komunikativních a akademických dovedností.
Cíl předmětu -
Poslední úprava: JILKOVA (13.09.2011)

Cílem kurzu je překlenout propast mezi středoškolskou obecnou angličtinou a potřebami studenta FSV. Po absolvování kurzu by student měl být schopen sledovat odborné přednášky v angličtině doma i v zahraničí, diskutovat se zahraničními studenty, obhájit své názory a účastnit se zahraničních stáží.

Literatura -
Poslední úprava: JILKOVA (13.09.2011)

Povinná:

Duck worth Michael, Turner Rebecca: Business Result upper-intermediate, Oxford University Press, 2008 (Lekce 1-10)

Farrall Cate, Lindsley Marianne: Professional English in Use, Marketing, Cambridge University Press, 2008 (Lekce 1-30)

http://e4marketing.pbworks.com

http://www.nicenet.org

Doporučená:

Raymond Murphy: English Grammar in Use, Cambridge University Press

Other relevant resources, including the internet.

Materiály na internetových stránkách

http://www.bbc.co.uk

http://www.economist.com

http://www.ft.com

http://www.guardian.co.uk

http://www.nationalgeographic.com

http://www.timesonline.co.uk/tol/news

http://www.worldnews.com

http://fsvzimni.pbwiki.com

Metody výuky -
Poslední úprava: JILKOVA (13.09.2011)

Seminář

Budou používány různé přístupy, včetně metody učení se cílového jazyka prostřednictvím vybraných témat v tomto jazyce "content-based language learning"

Studenti si osvojují slovní zásobu a jazykové dovednosti prostřednictvím studia odborných textů. Důraz se klade na porozumění a komunikaci, výměnu informací a názorů ve dvojicích nebo v malých skupinách, týmovou i individuální práci.

Studenti se připravují na semináře a aktivně se účastní aktivit a diskusí.

Požadavky ke zkoušce -
Poslední úprava: JILKOVA (13.09.2011)

Podmínky k získání zápočtu:

I.Dva písemné testy v průběhu semestru /data budou oznámena hromadným emailem/ v rozsahu . Pro úspěšné splnění zápočtu je třeba dosáhnout 65% správných odpovědí z možných 50 bodů. Čas 45 minut. Testy obsahují různá cvičení např. "multiple choice", "gapfilling", explanation, word formation, "matching". Je-li součástí testu esej, je v rozsahu do 140 slov. Test je založen na probrané látce a níže uvedených materiálech.

II. První test je z převážné části zaměřen na témata 1-5, učebnici Duck worth Michael, Turner Rebecca: Business Result upper-intermediate, Oxford University Press, 2008 (Kapitoly 1-5)a Farrall Cate, Lindsley Marianne: Professional English in Use, Marketing, Cambridge University Press, 2008 (vybrané kapitoly 1-30). Studenti mají pouze jeden pokus.

III. Druhý test se soustřeďuje z převážné části na témata 6-10, učebnici Duck worth Michael, Turner Rebecca: Business Result upper-intermediate, Oxford University Press, 2008 (Kapitoly 6-10)a Farrall Cate, Lindsley Marianne: Professional English in Use, Marketing, Cambridge University Press, 2008 (vybrané kapitoly 1-30). Studenti maji pouze jeden pokus.

°Studenti, kteří nesplní podmínku k zápočtu uvedenou v bodu I., tj. jeden z testů neudělají { tj. absence při psaní obou testů či pouze jednoho z nich nebo nedosáhnout požadované úrovně apod./, budou psát komplexní test ve zkouškovém období. Test bude v rozsahu 65 bodů a bude třeba dosáhnout minimálně 70% úspěšných odpovědí. Čas 60 minut. Test je založen na všech materiálech zmíněných výše. Tento test mohou studenti opakovat 1x, mají tedy celkem 2 pokusy.

IV. Účast na hodinách se doporučuje, ale není podmínkou k získání zápočtu.

V.Při psaní testu nesmějí studenti používat slovníky ani jiné pomůcky.

VI.Čestnost: předpokládá se, že studenti nebudou při psaní testu podvádět, v opačném případě bude příslušný pokus anulován a studenti budou muset psát test znovu podle podmínek uvedených výše.

VI. Získání zápočtu je podmínkou k zapsání do 2. části kurzu v letním semestru.

Sylabus -
Poslední úprava: JILKOVA (13.09.2011)

1. Meet your business partners. The marketing mix 1. Brainstorming.

2. New way of thinking about marketing. Making suggestions. Motivation.

3. Managing projects. Marketing strategies.

4. Ideas and innovations. Presenting. Research.

5. Customer service. The market environment. Products and services.

6. Ethical business. Marketing ethics. Customer relationship management.

7. Making decisions. New product development. Price.

8. Outsourcing. The marketing budget. Branding.

9. Negotiating solutions. Legal aspects of marketing.

10. New business. Market segmentation. Customer needs and behaviour.

Materiály poskytnuté studentům a používané při výuce slouží výhradně ke studijním účelům pro zapsané posluchače kurzu Angličtina pro marketing I. Nejsou určeny k dalšímu šíření.

Vstupní požadavky -
Poslední úprava: JILKOVA (13.09.2011)

Studenti musí mít jazykové znalosti alespoň na stupni B1 - intermediate - , stupeň B2- upper-intermediate -jim umožní lepší zapojení do práce ve výuce.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK