|
|
|
||
Cílem tohoto kurzu je poskytnout jeho účastníkům komplexní návod a pohled na budování značky. Získané dovednosti jsou platné jak v komerčním, tak nekomerčním sektoru. Poslední úprava: Janouch Filip, Mgr. et Mgr. (07.10.2024)
|
|
||
Výstupem z kurzu je zpracování vlastní strategie na vybrané reálné téma. Poslední úprava: Janouch Filip, Mgr. et Mgr. (07.10.2024)
|
|
||
DOPORUČENÁ LITERATURA: Barden, Phil: Decoded Binet, Les: How not to plan Binet, Les & Field, Peter: Media in focus: Marketing Effectiveness in the Digital Era Binet, Les & Field, Peter: Effectiveness in context Group M: Emerging stronger: Building brands in a transformed world Heath, Chip, and Dan Heath: Made to stick Ipsos: Get real, get creative Kantar: Building brands with purpose Ogilvy, David: O reklamě Ogilvy: Stav brand experience v ČR Pollard, Mark: Strategy Is Your Words: A Strategist's Fight For Meaning Romaniuk, Jenni: Better brand health Rumelt, Peter: Good strategy, Bad strategy Sharp, Byron: How brands grow 1 Sharp, Byron: How brands grow 2 Shotton, Richard: The Choice Factory WARC: The pivot to purpose: Aligning good and growth WARC: Boycotts, banners and balance sheets: The effectiveness of brand activism WARC: Humor in marketing and value creation? You must be joking WARC: Are we leaving the ‘brand age’? WARC: The effectiveness code WARC: The health of creativity WARC: Creativity through volatility
Poslední úprava: Janouch Filip, Mgr. et Mgr. (07.10.2024)
|
|
||
Absolventi kurzu na jednotlivých přednáškách nahlédnou do tajů tvorby a budování značky, stejně jako všech souvisejících věcí. Přednášející jim společně s hosty kombinací teoretických a praktických lekcí představí, co je při tvorbě značky důležité, jak pracovat s daty a metodami tvorby značky, co všechno značka v dnešním byznysu ovlivňuje a proč je důležité se o ni konzistentně starat a budovat ji. Součástí kurzu budou také hosté, kteří promluví na vybrané téma. Daný host je vždy expertem na dané téma, které s budováním značky souvisí. TERMÍNY PŘEDNÁŠEK V ZS AKADEMICKÉHO ROKU 2024/25: 2.10.: Představení kurzu Přednášejí: Bubeníček, Michal & Janouch, Filip
9.10.: Základy brand strategie Přednáší: Janouch, Filip
16.10.: Anatomie marketingu a role značky Přednáší: Bubeníček, Michal 22.10.: Brand purpose a jeho důležitost ve světě značek Přednáší: Janouch, Filip Host: Radim Svoboda Toto setkání se výjimečně uskuteční v úterý odpoledne, nikoli ve středu ráno. Setkání se uskuteční on-line. Všechny potřebné informace jsou účastníkům kurzu k dispozici v Moodle. 30.10.: Komunikační strategie Přednáší: Janouch, Filip
6.11.: Brand Safety Přednáší: Bubeníček, Michal Host: Bude upřesněn 13.11.: Značky a populární kultura Přednáší: Janouch, Filip
20.11.: Úspěšné značky a jejich komunikace Přednáší: Bubeníček, Michal Host: Bude upřesněn 27.11.: AI nástroje v brandingu Přednáší: Bubeníček, Michal Host: Bude upřesněn 4.12.: Vývoj značky v čase - rebranding a repositioning. Přednáší: Janouch, Filip
11.12.: Měření značky, brand tracking & EFFIE Awards Přednášejí: Bubeníček, Michal & Janouch, Filip
8.1.: Briefing na záverečnou práci
15.1.: Prezentace závěrečných prací
Poslední úprava: Janouch Filip, Mgr. et Mgr. (07.10.2024)
|