PředmětyPředměty(verze: 970)
Předmět, akademický rok 2024/2025
   Přihlásit přes CAS
Projekt IKSŽ - Mediální a marketingová praxe II - JKB162
Anglický název: Project ICSJ - Media and Marketing Practics II
Zajišťuje: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Fakulta: Fakulta sociálních věd
Platnost: od 2024
Semestr: letní
E-Kredity: 4
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/2, Z [HT]
Počet míst: neurčen / 30 (15)
Minimální obsazenost: 10
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D.
Vyučující: Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D.
Anotace
Předmět Projekt IKSŽ – Mediální a marketingová praxe je koncipován jako projektový a je určený studentům všech tří specializací studijního programu Komunikační studia. Studenti si během semestru vyzkouší realizaci konkrétních mediálních a marketingových aktivit související s životem a aktivitami Institutu komunikačních studií a žurnalistiky. Studenti budou pracovat pod vedením pedagoga v týmech, které by měly být sestavené tak, aby v nich byly zastoupeny všechny tři specializace Komunikačních studií. To absolventům předmětu umožní nejen získání praktických zkušeností, ale především i poznání ostatních oborů, jejich aktivit a know-how.
Poslední úprava: Rosenfeldová Jana, Mgr. Ing., Ph.D. (29.01.2025)
Cíl předmětu

Cílem předmětu je umožnit studentům vyzkoušet v praxi škálu aktivit souvisejících s mediální a marketingovou praxí a propojit studenty všech tří specializací studijního programu Komunikační studia.

Poslední úprava: Rosenfeldová Jana, Mgr. Ing., Ph.D. (29.01.2025)
Podmínky zakončení předmětu

Podmínkou atestace je aktivní přístup během kurzu, participace na realizaci konkrétních pedagogem schválených aktivit a odevzdání závěrečné zprávy.

Poslední úprava: Rosenfeldová Jana, Mgr. Ing., Ph.D. (29.01.2025)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK