In-store Marketing - JKB041
|
|
Soubory | Komentář | Kdo přidal | |
![]() |
Úvodní prezentace 2024_fin.pdf | Informace k předmětu, termíny a kalendář modulů | Daniel Jesenský |
![]() |
Zadání Seminární prace_IN STORE MARKETINGOVA KOMUNIKACE 2024_Final.pdf | Zadání seminární práce | Daniel Jesenský |
|
||
Cílem předmětu je seznámit studenty s teorií a praxí marketingové komunikace v místě prodeje (in-store marketingová komunikace, Point-of-Purchase, případně Point-of-Sale). Marketingová komunikace v místě prodeje je jednou ze složek integrované marketingové komunikace a v současné době představuje obor rozvíjející se zejména díky novým postupům v oblastech výzkumu spotřebitelského a nákupního chování, behaviorální psychologie, sociální psychologie a sociologie. Média využívaná k marketingové komunikaci v místě prodeje představují součást činností podpory prodeje, jejichž cílem je zaujmout pozornost potenciálního zákazníka a ovlivnit nákupní chování pomocí nástrojů zajišťujících přímý kontakt zákazníka s výrobkem a informacemi o něm.
V rámci přednášek jsou studenti seznámeni s POP / in store komunikačními nástroji a základními principy jejich fungování po stránce marketingové, strategické i technické. Cílem 12-ti výukových modulů je naučit studenty reklamu v místě prodeje chápat v kontextu marketingové komunikace a relevantních historických souvislostí , osvojit si základní pravidla práce s ní tak, aby vycházela vstříc očekáváním a potřebám zákazníků. Studenti jsou seznámeni s tím jaké jsou typy a možnosti POP komunikace, jak metodologicky ověřovat zda jsou konkrétní řešení funkční, jak ji tvořit tak, aby fungovala efektivně pro své investory a jaké jsou technické i systémové trendy. Detailní anotace a přehled výukových modulů s termíny a názvy jednotlivých přednášek jsou uvedeny v syllabu a úvodní prezentaci, které se nacházejí mezi soubory ke stažení. Předmět je vhodný pro studenty od 2. ročníku. Poslední úprava: Jesenský Daniel (20.02.2025)
|
|
||
Literatura Základní zdroj: Jesenský, D. a kol. (2020) Marketingová komunikace v místě prodeje. Grada Publishing, Praha. Karlíček M. a kol. (2023) Jak na marketingovou komunikaci. 1.vydání. Praha: GradaPublishing Další zdroje: Jesenský, D. (2013). Interpretative research about role of pop advertising displays in customer purchase decision Making. Research series published by the University of Jyväskylä. University library of Jyväskylä. Available at: https://jyx.jyu.fi/dspace/handle/123456789/41903 Šimek, P. (2022). Možnosti marketingové lokalizace v prostředí maloobchodu. Vysoká škola ekonomická. Available at: https://katalog.vse.cz/Record/000114654
Poslední úprava: Jesenský Daniel (20.02.2025)
|