|
|
|
||
Posluchači se postupně seznámí s tím, jakou mají strukturu a jak fungují komunikační agentury, jak jsou
diferencovány jednotlivé složky komunikace, které ovlivňují jednak vznik, vývoj a pozici značek a produktů, dále image i aktivity komerčních a nekomerčních subjektů. Na konkrétních příkladech bude prezentován proces komunikace jednotlivých subjektů od zadání, přes tvorbu strategie, výběr médií, kreativní řešení, produkci a realizaci, včetně vyhodnocení účinnosti jednotlivých reklamních akcí. Posluchači budou mít možnost aplikovat získané znalosti v případové studii s reálným zadáním pro komerční i neziskový sektor. Poslední úprava: Štoll Martin, prof. MgA., Ph.D. (10.09.2019)
|
|
||
Plán přednášek:
1. Komunikace, komunikační agentura (reklama, reklamní agentura) 2. Kreativita & média 3. Tvorba komunikační strategie + Kreativní brief 4. Brand Building 5. Cílová skupina, měření v reklamě 6. Produkce 7. Praktické příklady a ukázky komunikačních strategií a kampaní 8. Co je to sociální marketing 9. Role agentury v sociálním marketingu 10. Moderní marketingové trendy, Co hýbe marketingovou komunikací 21.století 11. Corporate Social Responsibility Povinná literatura: BERGER, J. Contagious. Simon Schuster 2013. DRANOVE, D. - MARCIANO, S.. Kellogg on Strategy. Wiley 2005. FILL, C. - TURNBULL, S. Marketing Comunications - discovery, creation and conversations, 7th Edition, Pearson Education Limited, 2016. KOTLER, P. - LEE, N. Social Marketing. SAGE Publications 2011. KOTLER, P.. Moderní marketing. Grada Publishing 2007 (kapitoly 3: Trhy - TA a 7 :Komunikace - Kampaně) TYBOUT, A. - CALKINS, T.: Kellogg on Branding. Wiley 2005. Doporučená literatura: BEAL, B.. Corporate Social Responsibility. SAGE Publications, 2013. CZERNIAWSKI, R. - MALONEY, M.. Competitive Positioning. Hudson House, 2010. FALLON, P. - SENN, F.. Juicing the Orange. Harvard Business Review, 2006. KAPFERER, J. N.. The New Strategic Brand Management. Kogan Page, 2012. KOTLER, P. - ANDRAESEN, A. R. Strategic Marketing for Nonprofit Organizations. Prentice Hall, 2007. MILLMAN, D. Brand Bible. Rockport, 2012. SARFEANT, A. Marketing Management for Nonprofit Organizations. Oxford University Press, 2009. WHEELER, A. - KATZ, J. Brand Atlas. Wiley, 2011. YOUNG, A. Brand Media Strategy. Palgrave Macmillan, 2010. Poslední úprava: Štoll Martin, prof. MgA., Ph.D. (10.09.2019)
|