|
|
|
||
KAPACITA PŘEDMĚTU JE OMEZENA NA 65 STUDENTU!!! STUDENTI BUDOU VYTVÁŘET SKUPINOVÉ PROJEKTY. Předmět je zaměřený na rozvoj praktických dovedností formou projektové výuky vedené pedagogem a poskytující posluchačům efektivní zpětnou vazbu v jejím průběhu. Zpracováním vlastního projektu se posluchači seznámí se strategií, metodami a prostředky řízené komunikace s širokou veřejností i různými cílovými skupinami, jejímž smyslem je vytváření a udržování dobrých vztahů a vzájemného porozumění při dosahování určitých cílů jednotlivci, firmami či institucemi. Jednotlivé projekty, zpracované individuálně nebo týmovou spoluprací, budou orientovány na základní oblasti public relations a marketingové komunikace. Poslední úprava: Bednařík Petr, PhDr., Ph.D. (12.01.2017)
|
|
||
Caywood, C. L. (et al.) Public relations: Řízená komunikace podniku s veřejností. Computer Press 2003
Caywood, C. L. The Handbook of Strategic Public Relations & Integrated Communications. McGraw-Hill, 1997
L'Etang, J. Public relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy. Portál, 2009
Pelsmacker, P. de (et al.) Marketingová komunikace. Grada, 2003
Wilcox, D. L. (et al.). Essentials of Public Relations. Longman, 2001
Wilcox, D. L. (et al.) Public Relations: Strategies and Tactics. Longman, 1999
Wilcox, D. L. Public Relations: Writing and Media Techniques. Longman, 2001
Poslední úprava: KOPPLOVA (25.05.2012)
|
|
||
Rozsah a forma výuky (3 semináře kontaktní výuky s časovou dotací 3 x 2 hod., prezentace projektu ve stanoveném termínu zkouškového období):
Poslední úprava: Dolanský Pavel, PhDr. (13.03.2013)
|