|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Pavel Dolanský (19.09.2012)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Pavel Dolanský (21.10.2009)
Caywood, C. L. (et al.) Public relations: Řízená komunikace podniku s veřejností. Computer Press 2003
Caywood, C. L. The Handbook of Strategic Public Relations & Integrated Communications. McGraw-Hill, 1997
L'Etang, J. Public relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy. Portál, 2009
Pelsmacker, P. de (et al.) Marketingová komunikace. Grada, 2003
Wilcox, D. L. (et al.). Essentials of Public Relations. Longman, 2001
Wilcox, D. L. (et al.) Public Relations: Strategies and Tactics. Longman, 1999
Wilcox, D. L. Public Relations: Writing and Media Techniques. Longman, 2001
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Pavel Dolanský (21.10.2009)
Rozsah a forma výuky (3 semináře kontaktní výuky s časovou dotací 3 x 2 hod.): 1. konzultace a zadání projektu 2. konzultace 1. verze projektu 3. prezentace a obhajoba finální verze projektu
2 časové bloky distanční práce na projektu
Forma kontroly studia: 1. předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem 2. podmínkou pro jeho získání je pravidelná účast na kontaktní výuce, včasné odevzdání 1. a finální verze projektu, prezentace a obhajoba finální verze projektu 3. projektem se rozumí jednak tematicky zaměřená marketingová či public relations kampaň, dále marketingové a public relations strategie atd. 4. podrobná rešerše stávajících kampaní v dané oblasti či k danému tématu je podmínkou pro zpracování 1. verze 5. minimální rozsah projektu činí 22 500 znaků
|