PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2009/2010
   Přihlásit přes CAS
Praktikum práce v public relations - JJM317
Anglický název: Practice Work in Public Relations
Zajišťuje: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Fakulta: Fakulta sociálních věd
Platnost: od 2009 do 2009
Semestr: zimní
E-Kredity: 8
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:3/0, KZ [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)Rozvrh není zveřejněn, proto je tento údaj pouze informativní a může se ještě měnit.
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
Garant: PhDr. Pavel Dolanský
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: PhDr. Pavel Dolanský (19.09.2012)
Předmět je zaměřený na rozvoj praktických dovedností formou projektové výuky vedené pedagogem a poskytující posluchačům efektivní zpětnou vazbu v jejím průběhu. Zpracováním vlastního projektu se posluchači seznámí se strategií, metodami a prostředky řízené komunikace s širokou veřejností i různými cílovými skupinami, jejímž smyslem je vytváření a udržování dobrých vztahů a vzájemného porozumění při dosahování určitých cílů jednotlivci, firmami či institucemi. Jednotlivé projekty, zpracované individuálně nebo týmovou spoluprací, budou orientovány na základní oblasti public relations a marketingové komunikace.
Literatura
Poslední úprava: PhDr. Pavel Dolanský (21.10.2009)

Caywood, C. L. (et al.) Public relations: Řízená komunikace podniku s veřejností. Computer Press 2003

Caywood, C. L. The Handbook of Strategic Public Relations & Integrated Communications. McGraw-Hill, 1997

L'Etang, J. Public relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy. Portál, 2009

Pelsmacker, P. de (et al.) Marketingová komunikace. Grada, 2003

Wilcox, D. L. (et al.). Essentials of Public Relations. Longman, 2001

Wilcox, D. L. (et al.) Public Relations: Strategies and Tactics. Longman, 1999

Wilcox, D. L. Public Relations: Writing and Media Techniques. Longman, 2001

Požadavky ke zkoušce
Poslední úprava: PhDr. Pavel Dolanský (21.10.2009)

Rozsah a forma výuky (3 semináře kontaktní výuky s časovou dotací 3 x 2 hod.):

1. konzultace a zadání projektu

2. konzultace 1. verze projektu

3. prezentace a obhajoba finální verze projektu

2 časové bloky distanční práce na projektu

Forma kontroly studia:

1. předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem

2. podmínkou pro jeho získání je pravidelná účast na kontaktní výuce, včasné odevzdání 1. a finální verze projektu, prezentace a obhajoba finální verze projektu

3. projektem se rozumí jednak tematicky zaměřená marketingová či public relations kampaň, dále marketingové a public relations strategie atd.

4. podrobná rešerše stávajících kampaní v dané oblasti či k danému tématu je podmínkou pro zpracování 1. verze

5. minimální rozsah projektu činí 22 500 znaků

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK