|
|
|
||
Předmět Výzkum médií I studenty seznámí se základními postupy zkoumání médií. Studenti budu seznámeni se základními oblastmi a metodickými postupy výzkumu mediální komunikace. Osvojí si postup kvantitativní obsahové analýzy jako dominantní metody výzkumu mediálních sdělení. Seznámí se s jednotlivými fázemi výzkumného projektu od stanovení výzkumných otázek/ hypotéz přes sběr dat, jejich vyhodnocení a jejich prezentaci odbornému publiku.
Poslední úprava: Trampota Tomáš, PhDr., Ph.D. (04.03.2011)
|
|
||
Okruh1: Design výzkumu a logika výzkumného procesu TRAMPOTA, T., VOJTĚCHOVSKÁ, M. (2010) Metody výzkumu médií. Praha: Portál. 7- 30 Okruh 2: Tvorba proměnných a kategorií, operacionalizace SCHULZ, W. et al. (2004) Analýza obsahu mediálních sdělení. Praha: Nakladatelství Karolinum. 29- 50 WIMMER, R. D., DOMINICK, J. R. (2006) Mass Media Research.Thomson Wadsworth: 149- 177 TRAMPOTA, T., VOJTĚCHOVSKÁ, M. (2010) Metody výzkumu médií. Praha: Portál. 99- 116 Okruh 3: Vyhodnocení výsledků a jejich prezentace Poslední úprava: Trampota Tomáš, PhDr., Ph.D. (04.03.2011)
|
|
||
Předmět je zakončen testem ověřujícím zvládnutí odborné literatury k tématu a výzkumným projektem, který je odevzdáván v písemné podobě. Poslední úprava: Trampota Tomáš, PhDr., Ph.D. (04.03.2011)
|