|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Lenka Vochocová, Ph.D. (14.02.2013)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Lenka Vochocová, Ph.D. (14.02.2013)
BRUIN, M. de, ROSS, K. (eds.). Gender and Newsroom Cultures. Identities at Work. Cresskill, New Jersey: Hampton Press, Inc., 2004. GARNHAM, N. Political Economy and Cultural Studies: Reconciliation or Divorce? Critical Studies in Mass Communication, 12 (62-71), 1995. GOLDING, P., MURDOCK, G. Culture, Communications, and Political Economy. In: J. Curran, M.Gurevitch (eds) Mass Media and Society. London: Arnold, 1996. GROSSBERG, L. Cultural Studies vs. Political Economy: Is Anybody Else Bored with this Debate? Critical Studies in Mass Communication, 12 (72-81), 1995. HABERMAS, J. Strukturální přeměna veřejnosti. Praha: Filosofia, 2000. HERMAN, E. S. The Propaganda Model: A Retrospective. Propaganda, Politics, Power, Vol. 1: 1-14, 2003. Dostupné z http://human-nature.com/reason/01/herman.html KOUŘIL, V. Předpoklady liberálního dorozumívání: Model propagandy E.S. Hermana a N. Chomského. In: Média a realita 04. Sborník prací Katedry mediálních studií a žurnalistiky FSS MU Brno. Editovali Volek J., Binková, P. Brno: Masarykova univerzita, 2003. MARX FERREE, M., GAMSON, W. A., GERHARDS, J., RUCHT, D. Four Models of the Public Sphere in Modern Democracies. Theory and Society, Vol. 31, No. 3, 2002, p. 289-324. McCHESNEY, R. W. The Political Economy of the Mass Media. Edward S. Herman interviewed by Robert W. McChesney. Monthly Review, 1989. Dostupné z http://www.chomsky.info/onchomsky/198901--.htm McCHESNEY, R. W. The Political Economy of Media. Enduring Issues, Emerging Dilemmas. New York: Monthly Review Press, 2008 (s. 25-66, 83-96, 117-153). McLAUGHLIN, L. Beyond "Separate Spheres": Feminism and the Cultural Studies/Political Economy Debate. Journal of Communication Inquiry 1999, 23, 327-354. MEEHAN, E. R., MOSCO, V., WASKO, J. Rethinking Political Economy: Change and Continuity. Journal of Communication. Autumn 1993, No. 43, 4. ProQuest Social Science Journals, s. 105. MOSCO, V. The Political Economy of Communication. Rethinking and Renewal. London, Thousand Oaks, New Delhi: Sage Publications, 1996. MOSCO, V., HERMAN, A. Critical Theory and Electronic Media. In: Theory and Society, Vol. 10, No. 6, Netherlands: Elsevier Scientific Publishing Company, 1981. SKJERDAL, T. S. Structures vs. interaction, political economy vs. cultural studies. Centre for Cultural and Media Studies, University of Natal, April 1998. Dostupné z http://www.geocities.com/terjeskjerdal/pol_ec.htm?200620. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Lenka Vochocová, Ph.D. (14.02.2013)
Podmínky pro splnění studijních povinností: aktivní účast v seminářích, studium textů, vypracování seminární práce, závěrečná rozprava o nastudované literatuře. POZOR! V LS 2011/2012 bude výuka předmětu výjimečně zkrácena o 14 dní v měsíci květnu a zakončena písemným testem předpokládajícím detailní znalost předepsané literatury (termín testu: 15.5.2012, případně opravný/náhradní termín v září 2012) - studující budou v tomto semestru hodnoceni na základě tohoto testu a účasti v seminářích. Organizace studia: předmět je veden formou semináře s přednáškovými úvody, domácí přípravou (četbou textů) a aktivní diskusí Zakončení: předmět je zakončen zkouškou udělovanou na základě splnění podmínek k udělení zkoušky |