|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Vlastimil Nečas, Ph.D. (09.02.2016)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Vlastimil Nečas, Ph.D. (09.02.2015)
Seznámení s předpoklady, vývojem a současností zkoumání procesů nastolování agendy. Získání specifických znalostí a dovedností potřebných pro realizaci vlastní empirické studie nastolování agendy. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Vlastimil Nečas, Ph.D. (09.02.2016)
Studijní literatura: COHEN, Bernard. The Press and foreign policy. Berkeley: Univ. of California, 1965, IX, 288 s. ISBN 0-87772-346-x. DEARING, James, ROGERS, Everett. Agenda-Setting. Thousand Oaks: SAGE, 1996, 138 s. ISBN 0-7619-0563-4. DEVREESE, Claes. Framing Europe: Television News and European Integration. Amsterdam: Het Spinhuis, 2005, 232 s. ISBN: 9055892343 ENTMAN, Robert. Framing: Toward Clarification of a Fractured Paradigm. Journal of Communication , 1993, 43, 4 FUNKHOUSER, Gerald. The Issues of the Sixties: An Exploratory Study in the Dynamics of Public Opinion. Public Opinion Quarterly, 1973, 37, s. 62-75 MCCOMBS, M. E. Agenda setting: nastolování agendy - masová média a veřejné mínění. Praha: Portál, 2009, 251 s. ISBN: 9788073675912 MCCOMBS, M. E., SHAW, D. L. The agenda-setting function of the mass media. Public Opinion Quarterly, 1972, 36, s. 176 - 187. MERAZ,Sharon. Is There an Elite Hold? Traditional Media to Social Media Agenda Setting Influence in Blog Networks. Journal of Computer-Mediated Communication. 2009, 14, 3, s. 682-707 NEČAS, Vlastimil. Agenda-setting: teoretická východiska. In: KUNŠTÁT, Daniel (ed.). České veřejné mínění: výzkum a teoretické souvislosti. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2006, s. 79-89. ISBN 80-7330-081-8.
ROGERS, Everrett, DEARING, James, BREGMAN, Dorine. The anatomy of agenda-setting research. Journal of Communication, 1993, 43, 2, s. 68-84.
WEAVER, David, MCCOMBS, Maxwell, SHAW, Donald. Agenda-setting research: Issues, attributes and influences. In KAID, Linda (Ed.). Handbook of political communication research. Mahwah, NJ: Erlbaum, 2004, ISBN: 0-8058-3774-4 Další doporučená studijní literatura: LIPPMANN, Walter. Public opinion. New York: Simon & Schuster, c1997, xvi, 272 s. ISBN 0-684-83327-1. LOWERY, Shearon, DEFLEUR, Melvin. Milestones in mass communication research: media effects. London: Longman, 1995, 415 s. ISBN 0-8013-1437-2. MCCOMBS, Maxwell (eds.) The emergence of American political issues: The agenda-setting function of the press. St. Paul, MN: West Publishing, 1977, 211 s., ISBN: 9780829901429. REESE, Stephen, GANDY, Oscar, GRANT, August. Framing Public Life: Perspectives on Media and Our Understanding of the Social World. Mahwah: LEA, 2001, 399 s. ISBN: 9780805849264 |