|
|
|
||
Kurz seznamuje posluchače s vybranými postupy užívanými při analýze mediálních textů, s příslušnou terminologií a nezbytnými teoretickými základy Poslední úprava: BLAHOVA (14.05.2008)
|
|
||
seznámit posluchače s nezbytnými pojmy, teoriemi a postupy důležitými pro praktickou analýzu mediálních textů Poslední úprava: BLAHOVA (14.05.2008)
|
|
||
ČMEJRKOVÁ, S., HOFFMANNOVÁ, J. et al. Jazyk, média, politika. Praha, 2007. ČMEJRKOVÁ, S. Reklama v češtině, čeština v reklamě. Praha, 2000. HOMOLÁČ, J. Intertextovost a utváření smyslu v textu. Praha, 1996. HRBÁČEK, J. Nárys textové syntaxe současné češtiny. Praha, 1997. JELÍNEK, M.; ŠVANDOVÁ, B. (eds.) Argumentace a umění komunikovat. Brno, 1995. KRAUS, J. Rétorika a jazyková kultura. Praha, 2005. KADLECOVÁ, K. Dívky a girls podle českých dívčích časopisů. Liberec, 2007. (u všech titulů pouze vybrané části) Interní materiály rozdávané účastníkům kurzu přímo Poslední úprava: BLAHOVA (14.05.2008)
|
|
||
kombinovaná ? přednášky, semináře Poslední úprava: BLAHOVA (14.05.2008)
|
|
||
Aktivní účast na kurzu, splnění povinností zadaných v jeho průběhu (referát na základě odborné literatury; analýza textu nebo jeho části, ústně nebo písemně) Zvládnutí probírané látky Poslední úprava: BLAHOVA (14.05.2008)
|
|
||
Sylabus: a) Text a diskurz b) Aspekty diskurzu c) Kontext d) Textová struktura e) Ideačf) ní struktura g) Interpersonální struktura h) Argumentači) ní analýza j) Ideologická/kritická analýzao Poslední úprava: BLAHOVA (14.05.2008)
|
|
||
základní zkušenosti z práce s jazykovým projevem Poslední úprava: BLAHOVA (14.05.2008)
|