|
|
|
||
Poslední úprava: CEBE (19.09.2012)
a pod.) Témata dokumentů budou odpovídat zaměření oboru a orientovat se budou zejména na dějiny mediálních studií (novinářské či vydavatelské osobnosti, mediální kauzy a skandály, představení naší mediální krajiny apod.) Konkrétní témata budou vždy konkretizována v rámci semináře na základě návrhů studentů. Studenti budou pracovat ve skupinách, v rámci semináře by mělo vždy vzniknout několik výukových dokumentů. Studenti projdou celým procesem od výběru tématu, přes jeho nastudování, získání odpovídajících materiálů, přípravu scénáře, až po samotnou tvorbu a následné umístění na internet. |
|
||
Poslední úprava: CEBE (20.09.2012)
Metodou samostatné projektové práce vytvořit krátký multimediální výukový dokument, který by mohl být volně využíván např. v rámci výuky mediální výchovy na středních školách. Studenti by se zároveň v průběhu práce měli sami dozvědět více o vývoji médií u nás i v zahraničí.
|
|
||
Poslední úprava: CEBE (20.09.2012)
BEDNAŘÍK, Petr, Jan JIRÁK a Barbara KÖPPLOVÁ. Dějiny českých médií: od počátku do současnosti. Vyd. 1. Praha: Grada, 2011, 439 s. ISBN 978-80-247-3028-8. Burgess, Jean. YouTube : online video and participatory culture. Cambridge ; Malden, MA : Polity, 2009 Fahs, Chad. How to do everything with YouTube [elektronický zdroj]. New York : McGraw-Hill, 2007. Kovarik, Bill. Revolutions in communication : media history from Gutenberg to the digital age. New York ; Continuum, 2011 Kovařík, Petr. Národní soud nad zrádcem Karlem Sabinou : nová fakta, policejní a soudní dokumenty, výpovědi svědků. Praha : Modrý stůl, 2010 POSTER, Mark. What's the matter with the internet?. Mineapolis: University of Minnesota Press, 2001, ix, 214 s. ISBN 0-8166-3835-7. |
|
||
Poslední úprava: CEBE (20.09.2012)
Pravidelná a aktivní účast na seminářích podložená přípravou, vypracování a obhájení vlastního projektu (dokumentu). |
|
||
Poslední úprava: Ulrike Lütke Notarp, Ph.D. (08.02.2011)
Přijetí do magisterského studia. |