|
|
|
||
Poslední úprava: KOPPLOVA (12.09.2013)
(a) formou úvodního společného semináře po přijetí tezí, (b) formou individuálních (či společných) konzultací s vedoucím diplomové práce. |
|
||
Poslední úprava: KOPPLOVA (24.01.2012)
Cílem předmětu je napomoci studentům včlenit řešené téma diplomové práce do širšího kontextu sociálněvědního myšlení. |
|
||
Poslední úprava: KOPPLOVA (24.01.2012)
Toto je základní obecná literatura pro rozšíření orientace v metodách práce, speciální tituly určuje dle zaměření diplomanta vedoucí práce.
Berger, A. A.: Media Analyses Techniques. 1998, London: Sage Berger, A. A.: Media Research Techniques. 1998, London: Sage Curran, J.: (2002): Media and Power. London and New York: Routledge Harrington, A. a kol. (2005): Moderní sociální teorie. Praha: Portál Hendl, J.: Úvod do kvalitativního výzkumu. 1997, Praha: Karolinum North, R. C. et al.: Content Analysis. 1963, Northwestern University Press Stempel, G. H., Westley, B. H. (eds.): Research Methods in Mass Communication. Englewood Cliffs. New Jersey: Prentice-Hall
|
|
||
Poslední úprava: KOPPLOVA (24.01.2012)
Práce v semináři, recenzování publikací, diskuse, individuální konzultace. |
|
||
Poslední úprava: KOPPLOVA (12.09.2013)
Předmět je ukončen zápočtem. Podmínky zápočtu stanovuje vedoucí diplomové práce - zpravidla se jedná o předložení definitivní verze části diplomové práce v rozsahu 15-20 stran. Splnění podmínek potvrzuje do SIS garant předmětu na základě pokynu vedoucího práce. |
|
||
Poslední úprava: KOPPLOVA (24.01.2012)
1.-2. Společné: Témata a teze diplomových prací v kontextu moderních sociálních teorií 3.-4. Společné: Témata a teze diplomových prací v kontextu současného vývoje mediálních studií 5.-6. Po skupinách podle tematických oblastí: Významné výzkumy a tituly publikované v jednoltivých oblastech 7.-12. Individuálně nebo po skupinách podle vedoucích diplomových prací: konzultace 13. Vyhodnocení semináře
|
|
||
Poslední úprava: KOPPLOVA (24.01.2012)
Diplomový seminář je možné si zapsat až po přitejí tezí diplomové práce. |