|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Gabriela Skalická (25.10.2019)
Předmět navazuje na seminář Mediální produkce - žurnalistická práce. Rozvíjí dovednosti studentů, kdy studenti opět připravují v rámci domácích úkolů texty dle zadání v podobě různých žurnalistických žánrů. Studenti se seznamují s otázkami etiky při práci novináře. Jaké jsou v této souvislosti problémy současné české žurnalistiky, jaké jsou možnosti přístupu k informacím, jaký je vliv public relations na novinářskou práci a jaké jsou vazby mezi vydavatelem a zadavatelem reklamy. Seminář bude věnován také otázce, jak se celkově projevuje v médiích bulvarizace a infotainment. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petr Bednařík, Ph.D. (08.09.2015)
BURNS, Lynette, S. (2007): Žurnalistika. Praktická příručka pro novináře. Praha: Portál. ECO, U. (2006): Skeptikové a těšitelé. Praha: Argo. Kol. (2005): 10 let v českých médiích. Praha: Portál. OSVALDOVÁ, B.; HALADA, J. a kol. (2007, 2011): Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace. Praha: Libri. OSVALDOVÁ, B. - KOPÁČ, R. a kol. (2007): O fejetonu, s fejetonem. Praha: Karolinum. OSVALDOVÁ, B. - TEJKALOVÁ, A. a kol. (2009): Žurnalistika v informační společnosti. Praha: Karolinum. OSVALDOVÁ, B. - KOPÁČ, R. - TEJKALOVÁ, A. a kol. (2010): O reportáži, o reportérech. Praha: Karolinum. OSVALDOVÁ B. a kol. (2011): Zpravodajství v médiích. Praha: Karolinum. RUSS-MOHL ST. - BAKIČOVA, H. (2005): Žurnalistika, komplexní průvodce praktickou žurnalistikou. Praha: Grada. OUŘEDNÍK, P. (2001): Europeana: stručné dějiny dvacátého věku. Praha: Paseka
webové stránky Syndikátu novinářů ČR |