|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jiří Remr, Ph.D. (09.05.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jiří Remr, Ph.D. (28.02.2017)
Povinná literatura BABBIE, E. (1995): The Practise of Social Research. London: Wadsworth Publishing Company. BERELSON, B. R.-LAZARSFELD,P. F.-McPHEE, W. N. (1954): Voting. A Study of Opinion Formation in a Presidential Campaign. Chicago-London: The University of Chicago Press. HAGUE, P. (2003): Průzkum trhu. Brno: Computer Press. JEŘÁBEK, H. (1992): Úvod do sociologického výzkumu. Praha: Univerzita Karlova. PŘIBOVÁ, M .a kol. (1996): Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada TRAMPOTA, T. - VOJTĚCHOVSKÁ, M. (2010): Metody výzkumu médií. Praha: Portál.
Doporučená literatura JEŘÁBEK, H. (1997): Paul Lazarsfeld a počátky komunikačního výzkumu. Praha: Karolinum LOWERY, S. - DE FLEUR, M. L. (1983): Milestones in Mass Communication Research. Media Effects. New York-London: Longman SCHULZ, W., HAGEN, L., SCHERER, H., REIFOVÁ I., KONČELÍK, J. (2011): Analýza obsahu mediálních sdělení. Praha: Karolinum |