|
|
|
||
PŘEDMĚT NEBUDE V AKADEMICKÉM ROCE 2019/2020 VYUČOVÁN!!!
Cílem předmětu je představit posluchačům obor marketingové komunikace z pohledu základních komunikačních teorií, historie a nových trendů, které se v tomto oboru odehrávají. Předmět poskytuje posluchačům komplexní přehled jednotlivých forem marketingové komunikace (reklama, přímý marketing, online komunikace, public relations, podpora prodeje, osobní prodej) v kontextu managenementu a budování značek.Kurz se zaměřuje na jejich funkce a teoretické základy, a zejména pak na jejich praktické využití. Výstupy předmětu:Po úspěšném absolvování jsou studenti schopni připravit komunikační kampaň, která povede ke splnění daných komunikačních cílů. Studenti by měli být schopni zvolit správnou komunikační strategii a rozhodnout se pro využití vhodných komunikačních nástrojů. Obsah předmětu: 1) Historie marketingové komunikace Ukončení předmětu: Test z probrané látky a předepsané literatury Poslední úprava: Skalická Gabriela, Mgr. (25.10.2019)
|