|
|
Soubory | Komentář | Kdo přidal | |
![]() |
Studie jaký má výběr písma vliv na vnímání zpráv_Médiář.pdf | Studie: jaký má výběr písma vliv na vnímání zprávy | Daniel Jesenský |
![]() |
Sylabus 2019_In-store marketingová komunikace_MKPR FSV UK.pdf | Sylabus 2019_In-store marketingová komunikace_MKPR FSV UK | Daniel Jesenský |
![]() |
Zadání Seminární prace_IN STORE MARKETING 2019.pdf | Zadání Seminární prace_IN STORE MARKETING 2019 | Daniel Jesenský |
|
||
Cílem předmětu je seznámit studenty s teorií a praxí marketingové komunikace v místě prodeje (in-store marketingová komunikace, Point-of-Purchase, případně Point-of-Sale). Marketingová komunikace v místě prodeje je jednou ze složek integrované marketingové komunikace a v současné době představuje obor rozvíjející se zejména díky novým postupům v oblastech výzkumu spotřebitelského a nákupního chování, behaviorální psychologie, sociální psychologie a sociologie. Média využívaná k marketingové komunikaci v místě prodeje představují součást činností podpory prodeje, jejichž cílem je zaujmout pozornost potenciálního zákazníka a ovlivnit nákupní chování pomocí nástrojů zajišťujících přímý kontakt zákazníka s výrobkem a informacemi o něm.
V rámci přednášek jsou studenti seznámeni s POP / in store komunikačními nástroji a základními principy jejich fungování po stránce marketingové, strategické i technické. Cílem 12-ti výukových modulů je naučit studenty reklamu v místě prodeje chápat v kontextu marketingové komunikace a relevantních historických souvislostí , osvojit si základní pravidla práce s ní tak, aby vycházela vstříc očekáváním a potřebám zákazníků. Studenti jsou seznámeni s tím jaké jsou typy a možnosti POP komunikace, jak metodologicky ověřovat zda jsou konkrétní řešení funkční, jak ji tvořit tak, aby fungovala efektivně pro své investory a jaké jsou technické i systémové trendy. Detailní anotace a přehled výukových modulů s termíny a názvy jednotlivých přednášek jsou uvedeny v syllabu a úvodní prezentaci, které se nacházejí mezi soubory ke stažení. Poslední úprava: Vranka Marek, Mgr. Ing. (11.02.2019)
|
|
||
Cimler, P., Zadražilová, D. (2007). Retail management. Management Press Krofianová, D., Jesenský, D., Boček M. (2009). POP - In-store komunikace v praxi. Grada Maskulka, J. M., Liljenwall R. (2001). Mocná zbraň marketingu: Reklama P-O-P. Vyd. Libor Pavlata McAusland, R. (1980). Supermarkets 50 Years of Progress. Washington: Food Marketing Institut Sorensen, H. (2009). Inside the Mind of the Shopper - The Science of Retailing. Prentice Hall Sullivan, M., Adcock, D. (2002). Retail Marketing. Thomson Learning Tellis, G. J. (2000). Reklama a podpora prodeje. Grada Tomek, G., Vávrová, V. (2001). Výrobek a jeho úspěch na trhu. Grada Underhill, P. (2002). Proč nakupujeme. Management press Vysekalová, J. (2004). Psychologie spotřebitele: Jak zákazníci nakupují. Grada Weill, C., Bertin, F. (2004). Belles de Pub. Éditions Quest-France
Další texty budou upřesněny v průběhu výuky. Poslední úprava: JESENSKYD (20.01.2014)
|