PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2012/2013
   Přihlásit přes CAS
Institucionální komunikace - JJB288
Anglický název: Institutional Communication
Zajišťuje: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Fakulta: Fakulta sociálních věd
Platnost: od 2012 do 2013
Semestr: zimní
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:kombinovaná
Rozsah, examinace: zimní s.:1/1, KZ [HT]
Počet míst: neomezen / neomezen (20)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Vyučující: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: MATUSKOVAANNA (15.09.2013)
Cílem předmětu je představit problematiku komunikace a marketingu na úrovni státních a vládních institucí. Studenti se postupně seznámí se strukturou státní administrativy v České republice a se způsobem, jak jsou komunikována občanům důležitá témata, respektive na základě čeho jsou určována. A to od teoretických východisek až po konkrétní mechanismy fungování vlády České republiky a vybraných ministerstev. V ukázkových příkladech bude analyzována aplikace marketingu na některé celospolečenské problémy. Zároveň bude vymezena a odlišena teorie politické komunikace, vládní komunikace a public affairs.
Literatura
Poslední úprava: PhDr. Pavel Dolanský (19.09.2012)

Blumler, J. G. - Kavanagh, D. (1999). The Third Age of Political Communciation: Influences and Features. In: Political Communication, 16: 209-230

Lee, M. - Neeley, G. - Stewart K. (eds.) (2011). The Practice of Government Public Relations, CRC Press/Auerbach/Taylor and Francis: Oxford

McNair, B. (2011): An Introduction to Political Communication (Communication and Society). Routledge: New York

Norris, P. (2004). Political Communication. http://www.hks.harvard.edu/fs/pnorris/Acrobat/Political%20Communications%20encyclopedia2.pdf

Sanders, K. - Canel M. J. (2012). Government Communication: Cases and Challenges. Bloomsbury USA

Trent, J. S. - Friedenberg, R. V. (2008). Political Campaign Communication. Principles and Practices. Rowman&Littlefield Publishers Inc.: New York

Wolfsfeld, G. (2011). Making Sense of Media and Politics: Five Principles in Political Communication. Routledge: New York.

 

 

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK