PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2011/2012
   Přihlásit přes CAS
Značka Česká republika - JJB285
Anglický název: Brand Czech Republic
Zajišťuje: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Fakulta: Fakulta sociálních věd
Platnost: od 2011
Semestr: zimní
E-Kredity: 4
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/2, KZ [HT]
Počet míst: neurčen / neomezen (15)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: Ing. Ladislav Kopecký
Vyučující: Ing. Ladislav Kopecký
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: PhDr. Pavel Dolanský (16.09.2011)
Kompaktní kurs, jehož účastnící musí projít výběrovým řízením (termín a místo budou oznámeny po zahájení semestru) je zaměřen na problematiku země jako značky. Vnímání značek zemí a vliv na rozhodovací proces v nejrůznějších oblastech života společnosti. Dopad image zemí na jejich kulturní, ekonomický a politický rozvoj. Podíl náhodného a plánovitého při utváření image zemí. Komunikace prostřednictvím bodů hexagonu (turistika, export, politická rozhodování vlád, investice, kultura, občané). Problémy a příležitosti budování značky Česká republika a její komunikace do zahraničí. Podíly a kompetence jednotlivých úseků našeho společenského, politického a ekonomického života při utváření značky ČR.
Literatura
Poslední úprava: PhDr. Pavel Dolanský (14.09.2011)

Studijní materiály budou upřesněny v průběhu kursu.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK