Poslední úprava: PhDr. Pavel Dolanský (16.09.2011)
Kompaktní kurs, jehož účastnící musí projít výběrovým řízením (termín a místo budou oznámeny po zahájení semestru) je zaměřen na problematiku země jako značky. Vnímání značek zemí a vliv na rozhodovací proces v nejrůznějších oblastech života společnosti. Dopad image zemí na jejich kulturní, ekonomický a politický rozvoj. Podíl náhodného a plánovitého při utváření image zemí. Komunikace prostřednictvím bodů hexagonu (turistika, export, politická rozhodování vlád, investice, kultura, občané). Problémy a příležitosti budování značky Česká republika a její komunikace do zahraničí. Podíly a kompetence jednotlivých úseků našeho společenského, politického a ekonomického života při utváření značky ČR.
Literatura
Poslední úprava: PhDr. Pavel Dolanský (14.09.2011)
Studijní materiály budou upřesněny v průběhu kursu.