PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2011/2012
   Přihlásit přes CAS
Direct marketing - JJB280
Anglický název: Direct Marketing
Zajišťuje: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Fakulta: Fakulta sociálních věd
Platnost: od 2011
Semestr: letní
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:1/1, KZ [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (20)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: Mgr. Daniel Köppl
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: PhDr. Pavel Dolanský (10.02.2011)
Předmět je uceleným úvodem do oboru direkt marketingu, jako jednoho z klíčových oborů marketingové komunikace. V jeho průběhu se studenti seznámí jak s vývojem tohoto oboru, který do značné míry určuje jeho stávající podobu, tak i se zapojením on-line do tohoto oboru a dalšími moderními trendy v direkt marketingu. Studenti budou seznámeni s direkt marketingem v kontextu komplexní marketingové komunikace, a to na konkrétních případových studiích.
Literatura
Poslední úprava: PhDr. Pavel Dolanský (10.02.2011)

Nash, E. Direct marketing. Computer Press, 2003

Nordstrom. K. A. - Ridderstr, J. Funky business navždy. Computer Press, 2008

Wunderman, L. Direct marketing: Reklama, která se zaplatí. Grada, 2004

Další literatura bude doporučována v průběhu kurzu

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK