PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2011/2012
   Přihlásit přes CAS
Public relations v praxi - JJB276
Anglický název: Public relations in practice
Zajišťuje: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Fakulta: Fakulta sociálních věd
Platnost: od 2011 do 2014
Semestr: zimní
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/2, KZ [HT]
Počet míst: neurčen / 20 (20)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: Mgr. Pavel Vlček
Vyučující: Mgr. Pavel Vlček
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: KOLLMAND (18.10.2013)
Předmět navazuje praktickou aplikací na teoretickou výuku marketingové komunikace a public relations. Posluchači by měli získat přehled o efektivním využívání nástrojů public relations v interní a externí komunikaci, naučit se formulovat své požadavky na interní oddělení public relations i specializované agentury. V průběhu výuky se dále seznámí s konkrétními kampaněmi, případy a řešeními z praxe, a to v různých typech veřejných institucí, s tím, jak jsou nastaveny komunikační toky v rámci mezinárodních firem či jak jsou adaptovány a lokalizovány globální projekty.

Literatura
Poslední úprava: KOLLMAND (18.10.2013)

Bajčan, R. Techniky public relations aneb jak pracovat s médii. Management Press, 2003

Caywood, C. L. (ed.) Public relations: Řízená komunikace podniku s veřejností. Computer Press, 2003

Curtin, P. A. International Public Relations: Negotiating Culture, Identity and Power. Sage, 2007

Doležal, M.. Public relations a veřejné mínění: distanční studijní opora. MU (skripta Ekonomicko-správní fakulty), 2005

Scott, D. M. Nová pravidla marketingu a PR: Naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Computer Press, 2008

Věrčák, V.; Girgašová, J.; Liškařová, R.. Media relations není manipulace. Ekopress, 2004

Wilcox, D. L. (et al.). Public Relations: Strategies and Tactics, New York: Longman, 1999

Další literatura bude upřesněna během výuky.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK